Forum > Färdiga produktioner

Plinka/Marruschkka/Kacka/Tanja: Alcyones Tara mantra

<< < (2/7) > >>

Plinka:

--- Citat från: Roffe H skrivet 22.11.2013, 12:15:27 ---En lyckad fortsättning på din "stjärnbildsserie" (som jag förstår)? Mycket välgjort och meditativt. Fina stämmor och fin balans i mixen. Det blir fyra smile, en till er va, från mig.  :) :) :) :)
/Roffe H

--- Slut citat ---
Yes, detta är fortsättningen på stjärnbildsserien!  :D Och sex stycken till ska det bli i denna serien, sen finns det ju fler stjärnbilder  ^_^ Vi tackar för alla fyra smilen!

--- Citat från: tigersoul skrivet 22.11.2013, 12:31:32 ---Lyssnade på denna i förbifarten innan jag skulle ut med hunden...

... nä då jag skämtar bara, sitter i lugnan ro här o är sjuk.

Vilka sköna stämmor! och mixen sitter som en smäck! Jag kan inte säga att jag förstår de djupare innebörderna av denna musikform heller men det är både vackert, meditativt och välgjort. Noll klagomål, blir full pott härifrån ;)

Något jag gärna skulle rulla i högtalarna när man är sönderstressad, som tyvärr händer allt för ofta.

--- Slut citat ---
Tack Tigersoul, hoppas den gör dig gott om du är sjuk, kanske skyddar mot virus med om du har tur  ^_^ Tackar för lyssning och kommentar, full pott är inte fel från dig :)

--- Citat från: pxm skrivet 22.11.2013, 13:44:57 ---Vilken spännande och välgjord låt.....
Temat är också spännande och det
var det också att lyssna på solopartierna..Ni är JÄTTEduktiga
sångerskor !!!!!!
Och du, Plinka är imponerande bra på att arra och mixa dessutom....
och ett shysst mantra - det kan ju bara bli bäst, alltså....

mvh

--- Slut citat ---
:wub: Åh..jag och vi, tackar ödmjukast för detta  ^_^

--- Citat från: Lazarus skrivet 22.11.2013, 14:13:21 ---Härlig musik! För min del kunde den varit dubbel så lång.
Upprepandet är själva grejen med sån här musik tycker jag.

Mvh
Lazarus

--- Slut citat ---
Tack  :D Jag håller med, ville först gjort den dubbelt så lång, men tänkte att då kanske ingen orkar lyssna, men har en tanke om att göra en långversion också  :D

Dividend:
Var och en salig på sin tro. ;)

Väldigt snyggt. Stämmor och leadsång - jättebra. Allt klaffar. T o m cellon låter bra (vad är det för en cello?)

Gurano:
Mycket behagligt stycke - inte alls för långt - tål att lyssnas på många gånger!

/Gurano

Eddi:
Fantastisk låt och härliga stämmor och bra mix och... ja full pott även från mig :D

bjurte:
Förbaskat bra framfört, skönt pianoklink, sköna stämmor och sköna damer  :rolleyes:
Imponerande igen !!

Lite Trommor och ylgitarr så kan det nog bli rikligt stökigt och bra..  B)
Bara skojja.. :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion