Forum > Demolåtar

Marsall- Solen o Jag, (Klar)

<< < (9/11) > >>

Dividend:
(Inte hunnit läsa några tidigare kommentarer) Du har ett bra uttryck i rösten och den är perfekt i ljudbilden, tycker jag.

Låter lite som Kent-harmonier (om man ska komma med referenser) men mer personligt i uttrycket och nog faktiskt bättre än dem, fast jag undvikit att lyssna på skiten på länge. Gillar inte depp på skiva (det förstör ungdomen och gör dem till satanister och kyrkbrännare), men hursomhelst....

Skämt åsido, jag har inte så mycket att komma med, gillar variationen och jag gillade texten och sången, mixen låter hyfsad i mina små philips. Inget att klaga på.

Det är riktigt bra sammansatt! (Och en jättebra låt!)

Marsall:
Tack Jocke :D..nu är nog grunden klar skall lägga om versgitarren nån dag och göra en finslipad så gott jag nu kan o få bort muller o höja refr sång ..tack för lyssning :)

Tack MaxB! :D för lyssning och tipsen!! :)

Tack Divident! :D..för gillande det värmer gött!! :)

Harmonica mike:
Bra Marsall,stor förbättring sedan sist jag lyssnade.

De skiljer sig ganska mycket åt delarna i låten.Det är både coolt och fundersamt.Nästan så att det skulle kunna blivit två låtar istf en..Fast det funkar ju så här också.Sången är kalas och mixen låter bra hos mig.

Mike

Marsall:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 09.09.2013, 00:21:03 ---Bra Marsall,stor förbättring sedan sist jag lyssnade.

De skiljer sig ganska mycket åt delarna i låten.Det är både coolt och fundersamt.Nästan så att det skulle kunna blivit två låtar istf en..Fast det funkar ju så här också.Sången är kalas och mixen låter bra hos mig.

Mike

--- Slut citat ---

Tack HM  :D För återlyssning o att du gillart... Det värmer ett norrlänningshjärta".. :D

Marsall:
Tack för hjälpen alla!!..Nu e jag hyfsat nöjd iaf ..Den får bli så här..  :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion