Forum > Demolåtar

Marsall- Solen o Jag, (Klar)

<< < (8/11) > >>

Roffe H:
Tyvärr kan jag inte komma med så mycket konstruktiv kritik, men visst låter det bättre och bättre och det går åt rätt håll när det gäller helheten. Härligt gitarrspel, skön sång och sköna stämmor.  :D
/Roffe H

MaxB:
Nu är det flera än jag som kommenterat den för ensamma körstämman vid 49 och 155, 165 o.s.v - även 242.. Du borde sjunga likadant på vänster sida samtidigt så det blir balans i kören. Upplever allt bättre är sist jag lyssnade på låten. Och jag räknar med att den versionen som finns i första inlägget är den nyaste...

Marsall:

--- Citat från: Roffe H skrivet 07.09.2013, 20:34:10 ---Tyvärr kan jag inte komma med så mycket konstruktiv kritik, men visst låter det bättre och bättre och det går åt rätt håll när det gäller helheten. Härligt gitarrspel, skön sång och sköna stämmor.  :D
/Roffe H

--- Slut citat ---

Tack Roffe!Tack för gillande det värmer!..Man behöver ju ros också på vägen fram.. :D

--- Citat från: MaxB skrivet 07.09.2013, 21:03:51 ---Nu är det flera än jag som kommenterat den för ensamma körstämman vid 49 och 155, 165 o.s.v - även 242.. Du borde sjunga likadant på vänster sida samtidigt så det blir balans i kören. Upplever allt bättre är sist jag lyssnade på låten. Och jag räknar med att den versionen som finns i första inlägget är den nyaste...

--- Slut citat ---

Tack Max! :D Bra att du ligger på"..F,låt du hade ju nämnt det tidigare såg jag. :) .Nu har jag breddat körerna ..hoppas det blev bra.??..Nu ligger den i 1a inlägget... :)

Jocke:
På tal om att kopiera ;) så känns gitarrkompet lite plinkigt i början men jag får inte alls den uppfattningen inne i låten... Sången i refrängen är lite låg igen och det blir lite bumligt rörigt med rösterna på slutet... Tycker att det "limmar" mycket bättre nu (till och med riffet som jag inte ska tjata mer om...) och du breakar här med den äran! :)

MaxB:
Ja, nu låter det bättre med körpartier.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion