Forum > Demolåtar
Marsall- Solen o Jag, (Klar)
Eddi:
Jepp Marsall
Jag gick tillbaka i rullorna lite och finner din första låt på KR Solen och jag. Du har ju filat och fixat mycket med den här det är fortfarande lite lattjo brus i början och i slutet men däremellan är den ju alldeles strålande och som första låt - fantastisk - så om du inte ska fila nåt mer på denna tycker jag att du ska flytta den till Färdiga - det är den och du värd :D
pxm:
En KR: klassiker !!!!! :wub:
mvh
Marsall:
Tack Eddie o Pxm för återkoppling o gillande .. :wub: :wub:
Jag skulle nog vilja fila nån gång mer på denna..För nu e man lite bättre på prylarna.MEN har nyss köpt en ny DAW en FL studio som jag försöker lära mig Men det har varit mycke nu så det går trögt med lärandet...
Skulle vilja höja helhetsljudet och få bort massa brus etc..
Men jag skall nog försöka göra den liite bättre så att SOLEN lyser lite klarare i ljudbilden..
Tack än en gäng för gillande o push :)
Emulator:
Lyssnar i laptop.
inledningen är bra tycker jag. Sången låter ibland lite trevande, och dubbarna limmar inte 100%, men funkar. Lustans lakejer/ratatafeel på något vis.
När distguran kommer in sen så tycker jag det tappar helt i intryck. Lite halvotajt, på tok för hög gura så allting dränks -på fel sätt, och sedan låter en gitarr rejält urstämd också.
Sången kunde krispas till också med lite topp på eq. 3-4 khx sådär. Lite väl många stavelser i reffen ibland skriver tokai, och jag kan hålla med.
Låten i sig tycker jag funkar, men mix o framförande behöver det slipas på. ös på!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida