Forum > Färdiga produktioner
Asti, Plinka & Wernborg - You are not alone (färdig!)
Eddi:
Det började som Asti goes PF sedan utvecklas det lite åt Bowie-hållet men framförallt är det Asti på exprimentstadiet vilket är kul. Jag störs inte av att Ufon invaderar men jag saknar någon slags lugn syntmatta runt 150 och framåt.
H7:et låter exotiskt och ligger snyggt.
Jag har inga mer förslag - tycker det är en bra låt som kanske inte lyfter helt dock. (man kan ju skramla på hur mycket som helst på slutet - det håller den för - gör det vet jag) :D
Asti:
--- Citat från: Eddi skrivet 18.06.2013, 16:40:04 ---Det började som Asti goes PF sedan utvecklas det lite åt Bowie-hållet men framförallt är det Asti på exprimentstadiet vilket är kul. Jag störs inte av att Ufon invaderar men jag saknar någon slags lugn syntmatta runt 150 och framåt.
Jag har inga mer förslag - tycker det är en bra låt som kanske inte lyfter helt dock. (man kan ju skramla på hur mycket som helst på slutet - det håller den för - gör det vet jag) :D
--- Slut citat ---
Kul att du tycker det är åtminstone lite experiment! :)
Ska fundera på det där med "syntmatta". Stråkar kanske...?
H7 är sällan fel! ;) Ska fundera över slutet.
Tack för dina synpunkter och tips!
/Asti
Plinka:
Hej hej! Väldigt vacker låt och snyggt sjunget som vanligt :wub:
Tycker nog inte att rymdljuden tillför något, men visst de kan ligga kvar i början.
Men det som jag plötsligt fick en vision av var att den/du skulle vara väldigt fin som duett eller stämsång tillsammans med en kvinnoröst!
Vet inte varför, men kunde liksom höra detta i mitt "inre öra" :)
Eddi:
--- Citat från: Asti skrivet 18.06.2013, 18:23:05 ---
--- Citat från: Eddi skrivet 18.06.2013, 16:40:04 ---Det började som Asti goes PF sedan utvecklas det lite åt Bowie-hållet men framförallt är det Asti på exprimentstadiet vilket är kul. Jag störs inte av att Ufon invaderar men jag saknar någon slags lugn syntmatta runt 150 och framåt.
--- Slut citat ---
Kul att du tycker det är åtminstone lite experiment! :)
Ska fundera på det där med "syntmatta". Stråkar kanske...?
H7 är sällan fel! ;) Ska fundera över slutet.
Tack för dina synpunkter och tips!
/Asti
--- Slut citat ---
Nej inte stråkar om jag får tycka nåt hellre en tjock kinamatta med rosa inslag. Du avpolletterar trummisen himla snyggt plötsligt är han inte där längre - då får man backa för att höra vad som hände.
Håller med Jocke nu när han klagar på kortvågen som är en del av Ufoljudet i höger öra det krusar till det lite för mycket - digital dist typ. Ska bli kul att höra vad som händer med denna lite unika låt. Fast låtnamnet är inte unikt jag har gjort en med samma namn :lol:
Jocke:
--- Citat från: Eddi skrivet 19.06.2013, 00:54:15 ---...
Fast låtnamnet är inte unikt... :lol:
--- Slut citat ---
Det är ju inte säkert att man känner sig ensam för att man är själv...^^
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida