Forum > Färdiga produktioner
Green mamba samba
Henric:
Har sänkt bastrumman runt 40hz samt även sänkt basen något! Sen passade jag på att sänka reverbet ett myrben på den distade sologitarren! Känns bättre här!
Dividend:
Som musik är det (för mig) intetsägande, eller som hissmusik som nån sa. Jag menar inget illa med det, viss jazz låter ju ofta så (i mina öron). FRamförande och arr är jättbra.
Välkommen till forumet! Kommer att fortsätta lyssna om du lägger upp mer!
Henric:
--- Citat från: Dividend skrivet 01.05.2013, 22:30:42 ---Som musik är det (för mig) intetsägande, eller som hissmusik som nån sa. Jag menar inget illa med det, viss jazz låter ju ofta så (i mina öron). FRamförande och arr är jättbra.
Välkommen till forumet! Kommer att fortsätta lyssna om du lägger upp mer!
--- Slut citat ---
Tack för det! :rolleyes:Skulle misstänka att du känner likadant som jag när jag hör på vissa former av heavymetal med avgrundsvrål varvat med primalskrik, saken är nog den att vi gillar olika stilar helt enkelt! :rolleyes:
Gurano:
Låter okej. Skulle kunna passa i någon svensk semesterfilm eller som hissmusik. Tycker att det går lite inflation i sologurans tema. Variera den lite mera och släpp den mera lös på några ställen, tycker jag
Gurano
Roffe H:
Snyggt och kompetent, fin sologura. Det viktigaste är ju att man har roligt, det hörs när glädjen och lekfullheten finns där...du får vänja dig vid olika reaktioner på det du gör, ty smaken är så olika och det är väl tur det. Kör hårt Henric, välkommen till KR :)
/Roffe H
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida