Forum > Färdiga produktioner

Green mamba samba

<< < (6/6)

Clemens:
Snyggt lirat och mixat. verkligen.. som låt blir det lite bingolottovarning, inget fel med det, men lite för mycket medhårs tycker jag..undrar hur det skulle funka med sång? Proffsigt gjort!  :)

Henric:

--- Citat från: Clemens skrivet 04.05.2013, 22:46:13 ---Snyggt lirat och mixat. verkligen.. som låt blir det lite bingolottovarning, inget fel med det, men lite för mycket medhårs tycker jag..undrar hur det skulle funka med sång? Proffsigt gjort!  :)

--- Slut citat ---

Det lär vi aldrig få reda på för när det gäller sång biter jag i gräset, tyvärr!  :( Kul att du gillar mixen!  :D

clastrofobi:
Hej där, sambamamba alltid rätt tycker jag. Kanske man skulle vilja höra mindre dubbad gitarr så att huvudmelodin och gitarren får stå lite mer på egna ben.  :unsure:

--- Citat från: Henric skrivet 29.04.2013, 19:36:49 ---Låten är komponerad och inspelad av Henric Svensson i slutet av april 2013.

Undrar vad Ni tycker om mixen!  B)

--- Slut citat ---

Roffe H:

--- Citat från: Henric skrivet 02.05.2013, 14:33:26 ---
--- Citat från: Roffe H skrivet 02.05.2013, 09:25:49 ---Snyggt och kompetent, fin sologura. Det viktigaste är ju att man har roligt, det hörs när glädjen och lekfullheten finns där...du får vänja dig vid olika reaktioner på det du gör, ty smaken är så olika och det är väl tur det. Kör hårt Henric,  välkommen till KR  :)
/Roffe H

--- Slut citat ---

Tack! Gasar för fullt, sitter i studion lite väl mycket om du frågar frugan!  :P

--- Slut citat ---

Samma här...om du frågar min!  :rolleyes:
/Roffe H

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion