Forum > Demolåtar

Jocke - Toastern feat Eddi och Josef.

<< < (8/11) > >>

Asti:
Den här har jag visst missat att kommentera!
Kul låt, bra mix och sång och riktigt snyggt gitarrsolo!
Skulle också vilja ha lite "bröligare" sax.
/Asti

Roffe H:
Bra jobbat boys...bättre sax (mer volym eller omgjord?), schyst munspel och sång, så skööönt gitarrsolo och en bra låt. Kanoners!  :D :D :D
/Roffe H

Eddi:

--- Citat från: Roffe H skrivet 05.05.2013, 12:56:03 ---Bra jobbat boys...bättre sax (mer volym eller omgjord?), schyst munspel och sång, så skööönt gitarrsolo och en bra låt. Kanoners!  :D :D :D
/Roffe H

--- Slut citat ---
Om jag förstår saken rätt så är det inget munspel utan en altsax :unsure:

Fuzzbub:
Detta är bra!  Jäkla bra till och med.  Har inget att klaga på med skulle vilja höra ännu mera stök och driv i slutrefräng eller tidigare med t.ex. tamburin eller ägg.  Ägg passar ju in på denna!  :lol:     Bra collab!   /Fuzzbub

Jocke:

--- Citat från: Asti skrivet 05.05.2013, 10:59:45 ---Den här har jag visst missat att kommentera!
Kul låt, bra mix och sång och riktigt snyggt gitarrsolo!
Skulle också vilja ha lite "bröligare" sax.
/Asti

--- Slut citat ---

Tack Asti! :)
Riktigt kul att få höra att solot funkar - jag har aldrig sett mig själv som solist men känner att jag lyckas tänja gränsen en liten bit i taget! :)

--- Citat från: Roffe H skrivet 05.05.2013, 12:56:03 ---Bra jobbat boys...bättre sax (mer volym eller omgjord?), schyst munspel och sång, så skööönt gitarrsolo och en bra låt. Kanoners!  :D :D :D
/Roffe H

--- Slut citat ---

Tack Roffe! :)
Nja, bättre bearbetad skulle jag vilja säga... enligt ett hemligt recept som Eddi och jag har utvecklat!  :rolleyes:  :lol:

--- Citat från: Eddi skrivet 05.05.2013, 13:00:28 ---
/Roffe H

--- Slut citat ---
Om jag förstår saken rätt så är det inget munspel utan en altsax :unsure:

--- Slut citat ---

:lol:

--- Citat från: Fuzzbub skrivet 05.05.2013, 13:04:16 ---Detta är bra!  Jäkla bra till och med.  Har inget att klaga på med skulle vilja höra ännu mera stök och driv i slutrefräng eller tidigare med t.ex. tamburin eller ägg.  Ägg passar ju in på denna!  :lol:     Bra collab!   /Fuzzbub

--- Slut citat ---

Tack Fuzzen! :)

Lägger dina synpunkter i "att göra-listan"... Vet inte om du följt trådarna bakom men drar det lite snabbt... Det började med en soundcheck som utvecklade sig... den här verren är egentligen test av ett nytt arr och det låter på dig och andra som att det funkar fint! :)  Tycker nog att vi ska kunna ordna till lite mer stök...  :rolleyes:   Rock´n roll får inte bli för prydligt... B)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion