Forum > Demolåtar

Jocke - Toastern feat Eddi och Josef.

<< < (11/11)

Altsax:
 :wub:

Oj, här har jag missat massor med härliga inlägg! Tack!!!

Munspelet är en Lee Oscar G, med ett två pipor trasiga från start eftersom jag inte visste hur ett munspel ska låta, bara att jag ville ha ett.
"-Javisst, vilken sort?"
"-Ehh, en munspels-sort?"
"Jo, men vill du ha C eller G eller?"
"Oj, vad brukar man spela blues i?"
"Ha ha ha, allihopa!"
"Men vilken är vanligast?"
"Ta en G, och kom tillbaka och köp ett till om du behöver andra varianter"
ungefär så var det.

Det är Jocke som är geniet! <jag bugar mig nu åt Jockes håll> stämmorna jag skickade över hade rätt mycket övrigt att önska, tänk att det här fanns däri :)
Jocke - jag bokar genast en uppdatering av förstasaxen. Mer power - coming up!  :)

Ju senare - ju bättre! (versionerna i denna tråd :) )

Eddi:
Åh fasen var det ett munspel   Jag trodde det var en form av sax som lät som ett munspel   :lol:
Ber om ursäkt för att jag har spridit desinformation :wub:

Altsax:

--- Citat från: Eddi skrivet 07.05.2013, 22:02:46 ---Åh fasen var det ett munspel   Jag trodde det var en form av sax som lät som ett munspel   :lol:
Ber om ursäkt för att jag har spridit desinformation :wub:

--- Slut citat ---

:wub:

Yanagisawan fick också vara med! Den har inte en lika rolig historia, och jag tolkade inläggen som att alla var med på saxen, men huruvida det var ett munspel eller inte - rådde det förvirring kring. Fast mitt försök att klarna upp problemtiken bara ökade virrigheten   :wacko:

Sången är grym förresten!  :wub:

Gurano:
Låter  schysst på det stora hela men jag får dist på ett par ställe
/Gurano

Jocke:

--- Citat från: Gurano skrivet 08.05.2013, 00:53:42 ---Låter  schysst på det stora hela men jag får dist på ett par ställe
/Gurano

--- Slut citat ---

Ja, det är nog så att det klipper på ett par ställen... gödslade med limiters men blev f*n inte klok på var det kom ifrån...^^ Tack för lyssning och tips! :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion