Forum > Färdiga produktioner
MaxB - Carrick Fergus - klar 2014-03-13
Roffe H:
Stämmorna på slutet sitter som en smäck, snyggt. Dragspelet är för jäkla fint. :) Börjar kännas färdigt för min del.
/Roffe H
morgonte:
Låter bara bra i mina öron! Det enda jag tänker på är ett par småsura toner, men du har ju långt kvar till Van The Man's falsksjungningar, så det är inget att bry sig i. Snyggt!
Jocke:
Fint! :wub:
MaxB:
--- Citat från: morgonte skrivet 22.04.2013, 19:36:39 ---Låter bara bra i mina öron! Det enda jag tänker på är ett par småsura toner, men du har ju långt kvar till Van The Man's falsksjungningar, så det är inget att bry sig i. Snyggt!
--- Slut citat ---
jag är tacksam om du skulle orka tala om de du hör. Jag hör ju en del men det kan vara värt att lägga om leaden på några till ställen...
Är "my bed is free" på slutet av andra versen ett av ställena du tänker på? Den tänker jag på då jag lyssnar. Tacksam för flera!
Harmonica mike:
Ja en helt okej verre.
Nu har jag den också på munspel å gura - samtidigt :P
Däremot funderar jag på "But the sea is wide" ackorden där mot slutet på det partiet..Lyssnat på spotifyverren med international bandet..Hittar inte vad dom gör.
Enklast är att göra som du gjort,fast jag lirar den i D så jag schabblar inte in de ackorden här :D
En grej till,jag tycker att du skulle testat min variant på sångvägen,det låter plågat och ja du hör själv - det är väl det enda jag sågar på.
Å shit vilken kör som kom in där,jag trodde det var slut :D
Det får bli fyra Kilkenneys på den här,slurk.
Mike
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida