Forum > Färdiga produktioner

MaxB - Carrick Fergus - klar 2014-03-13

<< < (13/13)

mahan:
Tjou MaxB!
Du gör det inte lätt för lyssnaren, det vimlar av versioner o videoklips över hela tråden :P
Är det versionen i trådbörjan som är den senaste "ikraftvarande", bara så att jag vet att jag inte kommenterar nåt som redan uppdaterats.

h.   johan

MaxB:

--- Citat från: mahan skrivet 20.03.2014, 23:13:15 ---Tjou MaxB! Du gör det inte lätt för lyssnaren, det vimlar av versioner o videoklips över hela tråden :P
Är det versionen i trådbörjan som är den senaste "ikraftvarande", bara så att jag vet att jag inte kommenterar nåt som redan uppdaterats.

--- Slut citat ---

Tack att du vill få det förklarat! Den jag har i mina första inlägg är alltid den allra nyaste versionen. Den versionen som finns i filmen är samma version och den som finns i inlägget ovanför filmen och som kallas "Dagens version" är samma version. Man kan, då man håller musen ovanför en länk - det gäller generellt - även till höger i playern, se hela sökvägen och filnamnet.
Här är det: http://max.shivas.se/music/MaxB_CarrickFergus_20140313.mp3
så låten/filnamnet är: MaxB_CarrickFergus_20140313.mp3
Det filnamnet ser du i första inlägget också. Där finns den både för de som är inloggade på kontrollrummet (längst ner) och även för andra som inte är inloggade på kontrollrummet (den som länkar till min domän på internet). Hoppas det jag skriver är begripligt och begrips.  :huh:
Jag är mycket glad i hur sången är, i den här nyaste versionen men troligen har ingen lyssnat på den.
Eller så är den väldigt dålig, utan att jag fattar det...  :unsure:

Mein:
Grymt! Jag ger dig en 5 av 5 för det låter så bra (rätt) och min fru ger dig en stor 5'a för hästbilderna till bra musik. :)

Najs helt enkelt!

/Mein

Bribedant:
Organiskt som en ruffig veganbutik. Bravo  :wub:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion