Forum > Färdiga produktioner
MaxB - Carrick Fergus - klar 2014-03-13
Eddi:
Ja skönt att jag inte blev tvingad att sjunga den - du gör det så bra själv - manskören i slutet låter helt resolut - bra. Jag tror inte vi vet allt om den här låten ännu med tanke på texten - (tidigare funderingar vi har haft......)
Låter bra med dagens övningar i alla fall. :D
Marsall:
Du har vaknat på rätt sida idag,,dagens var mer resolut..Mitt morgonkaffe smakar xtra gott! TACK! :)
MaxB:
--- Citat från: Marsall skrivet 14.03.2014, 09:24:12 ---Du har vaknat på rätt sida idag,,dagens var mer resolut..Mitt morgonkaffe smakar xtra gott! TACK! :)
--- Slut citat ---
Tack för kommentarer. Ja jag ska nog uppdatera den med gårdagens sång. Med först ska annat uträttas. Det står STENA DANICA på sidan och snart kör jag ombord.
MaxB:
--- Citat från: MaxB skrivet 14.03.2014, 18:36:16 ---
--- Citat från: Marsall skrivet 14.03.2014, 09:24:12 ---Du har vaknat på rätt sida idag,,dagens var mer resolut..Mitt morgonkaffe smakar xtra gott! TACK! :)
--- Slut citat ---
Tack för kommentarer. Ja jag ska nog uppdatera den med gårdagens sång. Med först ska annat uträttas. Det står STENA DANICA på sidan och snart kör jag ombord.
--- Slut citat ---
Nu, efter vad som upplevs som flera hundra mil, står det "STENA JUTLANDICA" på sidan. "We're coming home"
MaxB:
Efter ovan nämnda resa i helgen har jag dessutom lite filmmaterial för en version på youtube.
Tror jag senare gör en KARAOKE-version också, så att även andra kan sjunga denna fina melodi.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida