Forum > Demolåtar
Roffe - Din klara sol går åter opp (Jocke spelade, Dividend mixade stråkarna)
Jocke:
God morgon på er med! B)
Snacka om OT! :lol:
Dividend:
Oj! Snyggt.. Har aldrig hört denna tidigare, mig veterligen. (Jo, twisted sister låten har jag hört :P Menar psalmen :lol: )
Tycker stråket låter snyggt och kompar väl, men det hörs också att det inte är riktigt. Tror de skulle trivas bättre (låta mer som en riktig stråksektion) om noterna inte klipptes av så abrupt och inte var så odynamiskt. Jättesnygg sax-spel och en fin melodi är det!
Jocke:
--- Citat från: Dividend skrivet 12.04.2013, 15:49:29 ---Oj! Snyggt.. Har aldrig hört denna tidigare, mig veterligen. (Jo, twisted sister låten har jag hört :P Menar psalmen :lol: )
Tycker stråket låter snyggt och kompar väl, men det hörs också att det inte är riktigt. Tror de skulle trivas bättre (låta mer som en riktig stråksektion) om noterna inte klipptes av så abrupt och inte var så odynamiskt. Jättesnygg sax-spel och en fin melodi är det!
--- Slut citat ---
Får väl försöka ta ansvar för stråket då... hade en gammal KontaktPlayer med skapliga (inte bra) ljud av "riktiga" instrument men den fadar inte riktigt snyggt här... håller med.
Roffe H:
--- Citat från: Jocke skrivet 12.04.2013, 13:09:00 ---God morgon på er med! B)
--- Slut citat ---
Vilket tryck...och vilken häftig video, har inte sett den tidigare.
/Roffe H
Jocke:
--- Citat från: Roffe H skrivet 12.04.2013, 18:31:48 ---
--- Citat från: Jocke skrivet 12.04.2013, 13:09:00 ---God morgon på er med! B)
--- Slut citat ---
Vilket tryck...och vilken häftig video, har inte sett den tidigare.
/Roffe H
--- Slut citat ---
Direktsänt från ditt jobb tror jag? :lol:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida