Forum > Demolåtar
Roffe - Din klara sol går åter opp (Jocke spelade, Dividend mixade stråkarna)
Roffe H:
Jag är ju född -47, det händer mycket på tio år och kanske beror det också på vilken lärare man hade. Vi hade en äldre kvinnlig lärare med glasögon på näsan och som spelade tramporgel. Sträng men rättvis. Vi och vi sjöng denna psalm varje morgon i två års tid. Jag tyckte den var snygg redan då, men jag blev aldrig religiös. Tack för halva mackan, nu behöver jag bara rosta en och en halv brödskiva ditt morgonkaffet. :D
/Roffe H
Sigmunds:
Det låter behagelig. Ga en fin "sinnesro" på morgenen. Jeg har aldri satt mine ben i en sax, men synes det er et snyggt "väsande". Drømte meg bort; jeg satt i en stor by i natten med en god single malt.. så våknet jeg tilbake til lansbygda med en kopp kaffe :)
Bra jobbat!
cykeln:
--- Citat från: Sigmunds skrivet 12.04.2013, 11:00:41 ---Det låter behagelig. Ga en fin "sinnesro" på morgenen. Jeg har aldri satt mine ben i en sax, men synes det er et snyggt "väsande". Drømte meg bort; jeg satt i en stor by i natten med en god single malt.. så våknet jeg tilbake til lansbygda med en kopp kaffe :)
Bra jobbat!
--- Slut citat ---
Ehh...
som du (kanske) kommer ihåg så går det bra med en god single malt även på lansbygda! B)
Sigmunds:
--- Citat från: cykeln skrivet 12.04.2013, 11:16:35 ---
--- Citat från: Sigmunds skrivet 12.04.2013, 11:00:41 ---Det låter behagelig. Ga en fin "sinnesro" på morgenen. Jeg har aldri satt mine ben i en sax, men synes det er et snyggt "väsande". Drømte meg bort; jeg satt i en stor by i natten med en god single malt.. så våknet jeg tilbake til lansbygda med en kopp kaffe :)
Bra jobbat!
--- Slut citat ---
Ehh...
som du (kanske) kommer ihåg så går det bra med en god single malt även på lansbygda! B)
--- Slut citat ---
Glemte å nevne at jeg satt på en jazzklubb, det er det jo færre av på landet :)
Roffe H:
Bra jobbat!
--- Slut citat ---
Tack för de goda orden S. En morgon med sinnesro och kaffe är helt ok för mig. :)
/Roffe H
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida