Forum > Demolåtar

The Boy from out of space

<< < (3/5) > >>

Altsax:

--- Citat från: bjurte skrivet 11.03.2013, 16:34:14 ---Vars e Gitarrerna och munspelen ?? Inte ens en sax ?? :o :D
Det tar lite tid att komma in i den lite oväntade ackordvändan i slutet på verserna,men den blir lite spännande när hjärnan väl ställt in sig.
Sången är riktigt bra,kanske lite mer klarhet och upp lite i volymen.
Synt-hare och sound så låter det lite instängt och ingen luft,lite för mycket line och VST i klangen,bra soundval annars.
Trummorna får däremot underkänt,tycker dom är för intensiva och kompressor ploppiga..

Bjurte /Blifvande Synt Hare.

--- Slut citat ---

Bjurte, Jag har precis kommit hem från jobbet annars hade du haft ett saxsolo till det där i din pm-låda, det vet du  :) 

LH
Det låter underbart i små högtalare. Jag skakar liv i stora systemet imorrn, kommer det ett dammoln ur subbasen har du godkänt även på trummor, annars tillbaka till ritbordet. Vilken bra sång, du har härlig röst!  Lite construction time again / black celebration känslor här, me like.

Roffe H:
Väldigt snygg sång, den gillas! Skönt gung. :D Trummljudet är helt ok, kanske lite mer volym? (en smaksak) :D
/Roffe h

Tokai:
Jättebra sång, verkligen. Övrigt håller jag med andra tyckare

Light Head:
Tackar för åsikter, glada tillrop och beröm. Blir lite småkluven dock. Åsikter finns om trummorna, men de går isär! Några gillar andra ogillar...

Dividend:
Jättebra sångare du hittat!

Riktigt retro-80 :) Men man hör att du ligger bakom. Hoppas på att det blir fler samarbeten! Detta håller hög klass!
Blir riktigt invaggad i samma stämning som man fick av att lyssna på vissa av DMs låtar på 80-tale som tonåring.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion