Forum > Demolåtar
The Boy from out of space
palm:
Hej...
Detta låter snyggt. Sköna ljud och bra sång kul variationer. MEN de där trummorna det känns som det är en poptrummis som hamnat på fel scen (personlig reflektion) det är liksom fel sound till denna syntlåt. Han hade passat bättre in hos mig, typ.
/Palm
Jocke:
Tycker inte direkt illa om något här - det är en skön låt! Kanske behöver den nötas (mixas) lite mer för att nivåer, eq och reverb ska hamna på plats och limma ihop det hela. :)
Blade Runner:
Tycker trummorna kan vara så här klena för att sen vid ref pushas upp två snäpp, hade lyft låten!
Asti:
Snygga ljud och bra sång, men jag hittar ingen melodi som sätter sig...
Men det kanske är jag som är låst i gamla föreställningar om hur det ska vara...? :unsure:
Annorlunda och kul hur som helst!
/Asti
MaxB:
--- Citat från: Light Head skrivet 11.03.2013, 14:30:06 ---No comments?
--- Slut citat ---
Har du på något sätt uppdaterat/förbättrat/korrigerat den första versionen efter alla engagerade kommentarer?
Om inte, är det troligt att jag i fortsättningen väljer att inte kommentera på låtar från dig.
Många har kommenterat trummorna. Har du gjort någon förändring på trummorna efter alla tips och kommentarer?
Jag hittar inte något svar med kommentar på min fundering och tips på att bredda sången...
Det är inte intressant för mig att kommentera, om jag inte får någon respons på mitt engagemang.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida