Forum > Färdiga produktioner

Asti & Ola - Nothing more (version 5) Klar!

<< < (6/15) > >>

Asti:
Tack Jocke, Jonnerstone, Gurano, cykeln, Eddi, ynot, Clemens, MaxB och equality för era tips och funderingar!
Och ynot, menar du möjligen"...passar som plektrumet i fendern"?  :unsure:
Jag vet ju inte exakt vad Ola hittat på i mixningsväg, men sista mixen tycker jag låter bra!
Kan väl hålla med vissa som tycker sången är lite låg, men å andra sidan döljer det mina bristande hårdrockskvalitéer!  :)
Jättetack Ola för allt jobb du lagt ner på mixning och fint lir! Det var skitkul att pröva sjunga sån´t här!
/Asti

Roffe H:
Säger som Jocke "skitbra". När det gäller mixen tycker jag sången är för låg på "rockdelen". Annars kanoners!   :)
/Roffe H

Asti:

--- Citat från: Roffe H skrivet 03.02.2013, 17:38:54 ---Säger som Jocke "skitbra". När det gäller mixen tycker jag sången är för låg på "rockdelen". Annars kanoners!   :)
/Roffe H

--- Slut citat ---
Kul att du tycker så! Det mesta jobbet här står ju Ola för med läckra gitarrer och hela mixningsjobbet!
Intressant att du också tycker sången är lite låg... :rolleyes: (Får se om det kan beveka Ola...)
Tack för din feedback!
/Asti

MaxB:
91-174 skulle jag önska att Asti fick slippa stereobreddaren eller vad det är, på leaden. Han är instängd i den hårda delen av musiken och jag skulle vilja att han var tydligare på något sätt. Men jag vet inte hur. Bra gitarrister, sångare och övriga musiker, som får till sånt här!

Larsson:
postade precis detta inlägg men det kom inte med i tråden
jag backade & försökte posta det igen..men det stod att jag redan postat det
iaf .. jag bytte browser från explorer till chrome, och testar igen

näväl det här var vad jag ville säga:

vilket skönt & lyckat musikaliskt möte  :wub:

skön låt & snyggt levererat av båda parter
det enda jag tänker på är att asti kunde höfas ett snäpp när det är fullt ställ

gottigott gott :)

/Larsson

Navigering

[0] Meddelandeindex