Forum > Färdiga produktioner

Asti & Ola - Nothing more (version 5) Klar!

<< < (5/15) > >>

MaxB:
Vasst - för mycket diskant för mig. Jag kan inte ens försöka lyssna på hög volym, gör ont i öronen redan innan.

Ni är goda musiker!

Ola:

--- Citat från: Clemens skrivet 02.02.2013, 19:40:56 ---Lyssnade först på första mixen som var väldigt vass.. way over the top,  Nu är mixen mjukare men fortfarande något påfrestande för öronen tycker jag. Låten är riktigt nice!, snyggt lirat och sjunget måste jag säga.  :)

--- Slut citat ---

jepp den är yber vass
det är sjukt vad man kan skruva bort sig.
tack för lyssning och feedback mvh ola

--- Citat från: MaxB skrivet 02.02.2013, 20:09:01 ---Vasst - för mycket diskant för mig. Jag kan inte ens försöka lyssna på hög volym, gör ont i öronen redan innan.

Ni är goda musiker!

--- Slut citat ---

hörö du max B  de är toppen att du säger ifrån  :)
en dålig mix kan förstöra vilken låt som helst och det vill man ju inte. så det var bara och börja och skruva igen  :D

tack för lyssning och feedback mvh ola

equality:
Häftig låt med både Pink Floyd och hårdrocksvibbar. Bra lirat och mixat. Lyssnar på Olas mix som är fullgod förutom att Astis röst skall upp några dB tycker jaaaaaaag.  :D

Ola:

--- Citat från: equality skrivet 03.02.2013, 02:09:58 ---Häftig låt med både Pink Floyd och hårdrocksvibbar. Bra lirat och mixat. Lyssnar på Olas mix som är fullgod förutom att Astis röst skall upp några dB tycker jaaaaaaag.  :D

--- Slut citat ---
aaaaaaarrrrrrrrrrhhhhhhhhhhhh  :D :lol:

o ja tycker den e lagom med dB  :D

tack för lyssning o feedback  mvh ola

Jocke:
Tycker det här blev skitbra! :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion