Forum > Demolåtar

Tigersoul - Skuggan av Sara - UPPDATERAD

<< < (14/17) > >>

Jocke:

--- Citat från: tigersoul skrivet 31.01.2013, 00:02:41 ---Och JOCKE, det vet du väl att man inte får debitera för tjänster utan att först säga vad de kostar :p

--- Slut citat ---

Menar du på allvar att man då måste ha koll på att man kommer med bra förslag? Vet man inte hur bra det kan bli är det svårt att sätta ett pris... får nog fortsätta med idéell verksamhet - verkar fint och ädelt att inte smutsa ner sig med pengar...  :rolleyes:  :P  B)

tigersoul:

--- Citat från: Jocke skrivet 31.01.2013, 00:55:15 ---
--- Citat från: tigersoul skrivet 31.01.2013, 00:02:41 ---Och JOCKE, det vet du väl att man inte får debitera för tjänster utan att först säga vad de kostar :p

--- Slut citat ---

Menar du på allvar att man då måste ha koll på att man kommer med bra förslag? Vet man inte hur bra det kan bli är det svårt att sätta ett pris... får nog fortsätta med idéell verksamhet - verkar fint och ädelt att inte smutsa ner sig med pengar...  :rolleyes:  :P  B)

--- Slut citat ---

- haha, ja jag är rädd att jag menar det, hey it's not my fault, it's society as we know it :P

Ja nä nog lika bra vi fortsätter att vara idéella o ädla här på KR :P

cykeln:
Tycker nog du hittat hem med den här nu
Bra med omväxlande piano och gitarr
Sången riktigt bra
Jag undrar hur det skulle vara om du skippade basen i början och lät den komma in efter första mellanspelet
alltså att du först bara sjunger till speldosan

ja just - jag gillade versionen utan tjesång bäst

tigersoul:

--- Citat från: cykeln skrivet 31.01.2013, 21:22:42 ---Tycker nog du hittat hem med den här nu
Bra med omväxlande piano och gitarr
Sången riktigt bra
Jag undrar hur det skulle vara om du skippade basen i början och lät den komma in efter första mellanspelet
alltså att du först bara sjunger till speldosan

ja just - jag gillade versionen utan tjesång bäst

--- Slut citat ---

Tackar! Ja det är lite 50/50 jag ska snart peta ihop en 3:e version med annan tjejsång tänkte jag. Jag har faktiskt haft tanken du nämnde att vänta med basen också, men det lät väldigt naket när jag testade det på något sätt.

ynot:
i genern blir det inte bättre än så här
har provat båda ämnena :)
men överlevt
Körena funkar
o likheten har du redan nämnt (fan tro om du inte är lite bättre dock )
Mycket bras om sagt
O ljud bilden funkar bra
Kramar
Tony

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion