Forum > Demolåtar
Tigersoul - Skuggan av Sara - UPPDATERAD
tigersoul:
--- Citat från: ynot skrivet 01.02.2013, 10:48:23 ---i genern blir det inte bättre än så här
har provat båda ämnena :)
men överlevt
Körena funkar
o likheten har du redan nämnt (fan tro om du inte är lite bättre dock )
Mycket bras om sagt
O ljud bilden funkar bra
Kramar
Tony
--- Slut citat ---
Tackar!! Ja jag ska snart kravla upp till studio stolen igen o få ihop ett alternativ till på körerna i låten. Ironiskt nog har jag haft problem av den sort som låten beskriver, men inte för egen del. Det tar aldrig slut tror jag banne mig, historien upprepar sig alltid inom eller utanför en själv.
Sigmunds:
Bra låt og sterk tekst!
Svarkören fungerer ikke for meg, synes det blir helt feil til låt og innhold. Koret på slutten fungerer fint.
"Speldosan" ville jeg også skrotat, synes den ødelegger for alvoret i låten.
Cello som kommer inn gir et bra lyft, kan gjerne legge på mer stråk utover i låten.
tigersoul:
--- Citat från: Sigmunds skrivet 01.02.2013, 12:52:59 ---
Bra låt og sterk tekst!
Svarkören fungerer ikke for meg, synes det blir helt feil til låt og innhold. Koret på slutten fungerer fint.
"Speldosan" ville jeg også skrotat, synes den ødelegger for alvoret i låten.
Cello som kommer inn gir et bra lyft, kan gjerne legge på mer stråk utover i låten.
--- Slut citat ---
- Tack för synpunkterna, kul med lite andra idéer!! Ska snart fortsätta jobba på låten!
Wernborg:
Smög in här och lyssnade igen. Fortfarande en kanonlåt som förtjänar allt du kan ge den.
tigersoul:
--- Citat från: Wernborg skrivet 02.02.2013, 12:06:42 ---Smög in här och lyssnade igen. Fortfarande en kanonlåt som förtjänar allt du kan ge den.
--- Slut citat ---
Tackar :P Ska ge den en omgång igen så fort jag har tiden.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida