Forum > Demolåtar
Tigersoul - Waiting no more for you (NYTT ARR)
tigersoul:
Har fortf inga riktiga idéer till arret men gjorde iaf ett nytt gitarrbaserat arr. Grovt o slaskspelat, samma vocals. Jag får inte rätt känsla riktigt tycker jag, men det är ju bättre än piano plonket iaf ;)
Jocke:
Jag undrar om du verkligen ska låta den här låten vara så uppgiven... kanske vanmakt, ångest och rock´n roll skulle funka? ^^
tigersoul:
--- Citat från: Jocke skrivet 16.01.2013, 21:32:43 ---Jag undrar om du verkligen ska låta den här låten vara så uppgiven... kanske vanmakt, ångest och rock´n roll skulle funka? ^^
--- Slut citat ---
Det är ju också en idé, att piska upp den lite, eller så blir man fullständigt galen o skiftar i mitten på äkta musikalmané :P ok.. kanske inte! Nä det är en klurig en detta, jag brukar ha en tydlig idé med låtar men här har jag ingen feeling för vad den vill. Den får ligga o dra en stund, se vad det dräller in för kommentarer.
Rattlesnake:
Nästan svenskt 60-tal över låtens stuk, gillar det. Öppet, rent sound och bra mix. Trummornas vilda panorering är jag inte så förtjust i, det låter trummaskin och inte alls som akustiska trummor.
Uttalet skulle du (likväl som jag och många andra på detta forum) behöva jobba på, det hörs lite väl tydligt att du är svensk.
pxm:
Det kan vara en ide , Tiger - som du skriver
"att piska upp den lite".
Annars är detta en spännande ide´du jobbar med just nu, jag gillar den so far....
mvh
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida