Forum > Färdiga produktioner

1up-80s Soul Funk - feat. Girly!

<< < (3/6) > >>

1up:

--- Citat från: MaxB skrivet 02.01.2013, 07:31:18 ---Det är skönt sound och beskrivningen att åka buss då det är mörkt ute fungerade bra för mig.
Vid 268 blir det en ökning av volymen som verkar omedveten och omotiverad (fram till 276 kanske?)
Saxofonen är ful men det skulle vara skönt med saxofon. Vilket tonart? Har du PM:at Roffe om han kan och vill?

Jag hör inte nån sång i mitt huvud från mig så snacka med Sade den här gången eller han den där andra, Terrence du vet...  :lol:

--- Slut citat ---

Bra det funkar. :)

Vid 268? Skumt. Får kolla in det.

haha Någon av de stora måste vilja sjunga till denna. Bara en tidsfråga nu. :)

Ska PM:a Roffe faktiskt.

Tack för lyssning.

Girly:

--- Citat från: 1up skrivet 01.01.2013, 21:23:52 ---Soft, soul, funk sak med sax. Easy listening.

Edit 20130103: Nu med Girly på sång. Tack till Girly. Riktigt fint låter det. :)

Dig That Beat.

--- Slut citat ---

Det va kul... tack för att jag fick åka med i hissen  ;)... eller tog vi oss ut till loungen nu?  :D
Girly

Jocke:
Snyggt - det känns som en helt annan låt nu! :) Sången känns lite ojämt i nivå här och var och låter lite "kofta" i min lyssning men inget värre än att det går att jobba lite med...

Girly:

--- Citat från: Jocke skrivet 04.01.2013, 01:43:06 ---Snyggt - det känns som en helt annan låt nu! :) Sången känns lite ojämt i nivå här och var och låter lite "kofta" i min lyssning men inget värre än att det går att jobba lite med...

--- Slut citat ---
Jag är inte så där bra på att sticka...  :lol:
Så det är jag som är skyldig till 'koftan' i det här fallet.
Bäst att säga det så ingen skugga faller över 1up  ;)
Girly  :)

Asti:
Väldigt skön och behaglig låt! Man vaggas in i en avslappnad och fin stämning.
Fantasifullt och snyggt arr. Låten är ganska lång, men det märks inte, bra variation.
Jättefin sång av Girly! Hennes röst passar perfekt till den här musiken.
Kanske lite nivåer behöver justeras, som Jocke var inne på, men jag hittar inget annat att anmärka på.
Riktigt bra colab!
/Asti

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion