Forum > Demolåtar

Jocke - Moving on.

<< < (5/7) > >>

bjurte:
Man scka va klaa dom sista sjhälvande timmarna !! :unsure:

Näe,Ingen Glögg här inte,en annan stackare är fastkedjad på jobbet ända tills midnatt.. :(

Jocke:

--- Citat från: bjurte skrivet 21.12.2012, 18:19:10 ---Man scka va klaa dom sista sjhälvande timmarna !! :unsure:

Näe,Ingen Glögg här inte,en annan stackare är fastkedjad på jobbet ända tills midnatt.. :(

--- Slut citat ---

Man kan behöva pigga upp sig!  ;)

Jocke:
Inga större förändringar men jag har jobbat bort lite av bumligheterna, lyft lite av sången, provat impulsreverben jag fick tips om i gitarrsoundstråden och Natives julklapp "Driver". Låter nog det här vila lite nu så kanske hjärnan också får impulser!   :D

[mp3=200,20,0,center]http://privat.infocenter.org/jocke134/musik/Jocke%20Move%20on2.mp3[/mp3]

tigersoul:
Märkbar förbättring helt klart ;) keep rocking!!

Jocke:

--- Citat från: tigersoul skrivet 23.12.2012, 00:12:21 ---Märkbar förbättring helt klart ;) keep rocking!!

--- Slut citat ---

Tack Tigern! :)

Som du själv var inne på tidigare i dag blir man rätt slut i öronen (hörseln sitter väl i hjärnan egentligen...) av att hålla på och spela och mixtra en hel dag. Jag borde nog oftare ta ett steg tillbaka och inte ha så brått... är tydligen en rastlös själ...^^
Har en lite kul twist i tankarna men måste fundera och kanske ta hjälp för att hitta bra ord! :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion