Forum > Färdiga produktioner
Harmonica mike/Larsson - Black angel
Harmonica mike:
Tack boys för kommentarerna..
Max:
Det ordnar sig nog med lite trumstöd,jag knackade in en virvel å en baskagge..Så nu har jag stödet för hörnen,lirar om efter helgen.
Jocke:
Nja,jag har skottat ned tre polare det sista halvåret så det är kraftigt motlut än.Men det behövs som du säger för bluesfeeling,mer kommer var så säker :)
Jag tog bort det jag gjort och la upp originalfilen i sin helhet..Hur gör man för att få rätsida i denna snedpanning..?
Jag är väl inte helt fel ute med pianot höger mot det här?
Nåväl,mer kommer vad det lider
Mike
Asti:
Underbar stämning i den här! Jag bara satt och väntade på HMikes fantastiska blues-stämma!
Härligt ljud i elguran. Kanske skulle instrumenten varit lite mer centrerade....
Men nog blir det väl sång? Kan ju bli hur bra som helst!
/Asti
Larsson:
tja Mike
den här hade jag glömt av totalt, det var ju ett tag sedan jag skickade vad jag minns :P
det verkar som jag inte hann höra ditt pianospel, du får gärna skicka/eller posta igen om du pallar
jag tror att panoreringen kan funka om sång ligger i mitten
jag hade ju lixom asti hoppats på din grymma röst skulle skänka liv till detta
jag har inte kvar ursprungs projektet, men om tycke skulle uppstå
är det ju inte så svårt att göra om det igen
å panorera lite bättre denna gång kanske
tigersoul - får du lust att sätta sång, så vore det skitkul!
tack för komentarer alla
:)
Harmonica mike:
Larsson:
Kul att du hittade hit :) riktigt skön dänga det här som jag hittade igen efter ett antal år..Nu tänkte jag försöka göra nåt vettigt av det här.La ett taffligt pianosolo som nådde cirkus 20% fram av intentionen jag hade.
Sång är väl det jag tänkte på först,tror nog att min pipa gör sig rätt bra här :) Jag la ett trumkomp som sitter rätt bra mot guran,så nu har jag styrning för det som komma skall.Jag testar sång först,och lite piano.Funkar inte det så lirar jag piano eller hammond och gör en instrumentalare av låten.Nu eller aldrig liksom :)
Men det blir först till veckan då...så häng in there mate.
Mike
Eddi:
Jag missade också ditt 20%iga piano Micke men det kanske inte gör nåt, kände att det saknades bas för att limma ihop det hela och slaskade till med en.
[mp3=200,20,0,center]http://www.wideworld.se/music/Larssonslask.mp3[/mp3]
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida