Forum > Färdiga produktioner

Girly - Iprenlåt hahaha

<< < (2/4) > >>

Girly:

--- Citat från: Jocke skrivet 17.10.2012, 13:25:15 ---Man kan ju göra saker för att det är kul... pengar brukar vi väl inte tjäna på vår musik...? ;-)

--- Slut citat ---
Tiger... Ipren engagerar  :lol:
Exakt där Jocke  :D ...eller för att man är galen nog  ;)  :lol:

Eddi:

--- Citat från: tigersoul skrivet 17.10.2012, 13:15:10 ---
--- Citat från: Jocke skrivet 17.10.2012, 12:58:20 ---Det kan vara kul att testa sin kapacitet och göra olika saker... :) Är det inte Cobra på Svt som har någon slags remixtävling löpande?

--- Slut citat ---

Absolut jag är bara förvånad på hur många som faktiskt nappat på det ;) Vinner man något? mer än äran ;)

--- Slut citat ---
Javisst 50 lappar men dom snyter Yllet.

Girly:

--- Citat från: Eddi skrivet 17.10.2012, 13:57:12 ---
Javisst 50 lappar men dom snyter Yllet.

--- Slut citat ---
Tzzz... rätt antal lappar men fel namn Eddi :P  ;)

tigersoul:
*asg* är det bara jag här inne som har ambitionen att tjäna något litet korvöre NÅN GÅNG på sin musik? :P
Jag menar vad fasen jag har ju faktiskt EN popularitetsstapel på Spotify nu, pengarna är på väg, om några.. år.. kanske ;)

Äh klart det är kul att bara lira för det är kul jag skämtar bara ;) som alltid!

Girly:

--- Citat från: tigersoul skrivet 17.10.2012, 14:31:46 ---*asg* är det bara jag här inne som har ambitionen att tjäna något litet korvöre NÅN GÅNG på sin musik? :P
Jag menar vad fasen jag har ju faktiskt EN popularitetsstapel på Spotify nu, pengarna är på väg, om några.. år.. kanske ;)

Äh klart det är kul att bara lira för det är kul jag skämtar bara ;) som alltid!

--- Slut citat ---
Ja men här har man ju ändå chansen att tjäna pengar... dock med oddsen 1 på 804 (dags datum) att ro hem lite tryckt papper  ;)  :lol:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion