Forum > Färdiga produktioner

Girly - Iprenlåt hahaha

(1/4) > >>

Girly:
LÅTNAMN: Ipren
ARTIST/GRUPP: Girly
LÅTLÄNGD: 44 sek

INSPELNINGSÅR: 2012

LÄNK: http://iprenjakten.se/melodi/?s=804

...just for fun :lol:

Lena

tigersoul:
Skratt, den som kom på det här hos phizer eller vem det nu är visste verkligen hur man skulle sätta hela Sveriges amatörmusiker i arbete o en o annan professionell sådan därtill ;) Tror jag hört åtminstone 5 eller 6 bidrag redan skrattar

Jocke:
Det kan vara kul att testa sin kapacitet och göra olika saker... :) Är det inte Cobra på Svt som har någon slags remixtävling löpande?

tigersoul:

--- Citat från: Jocke skrivet 17.10.2012, 12:58:20 ---Det kan vara kul att testa sin kapacitet och göra olika saker... :) Är det inte Cobra på Svt som har någon slags remixtävling löpande?

--- Slut citat ---

Absolut jag är bara förvånad på hur många som faktiskt nappat på det ;) Vinner man något? mer än äran ;)

Jocke:

--- Citat från: tigersoul skrivet 17.10.2012, 13:15:10 ---
--- Citat från: Jocke skrivet 17.10.2012, 12:58:20 ---Det kan vara kul att testa sin kapacitet och göra olika saker... :) Är det inte Cobra på Svt som har någon slags remixtävling löpande?

--- Slut citat ---

Absolut jag är bara förvånad på hur många som faktiskt nappat på det ;) Vinner man något? mer än äran ;)

--- Slut citat ---

Man kan ju göra saker för att det är kul... pengar brukar vi väl inte tjäna på vår musik...? ;-)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion