Forum > Färdiga produktioner
Girly - Iprenlåt hahaha
tigersoul:
--- Citat från: Girly skrivet 17.10.2012, 14:38:00 ---
--- Citat från: tigersoul skrivet 17.10.2012, 14:31:46 ---*asg* är det bara jag här inne som har ambitionen att tjäna något litet korvöre NÅN GÅNG på sin musik? :P
Jag menar vad fasen jag har ju faktiskt EN popularitetsstapel på Spotify nu, pengarna är på väg, om några.. år.. kanske ;)
Äh klart det är kul att bara lira för det är kul jag skämtar bara ;) som alltid!
--- Slut citat ---
Ja men här har man ju ändå chansen att tjäna pengar... dock med oddsen 1 på 804 (dags datum) att ro hem lite tryckt papper ;) :lol:
--- Slut citat ---
*skrattar* tro mig, oddsen är bättre än lotto ;)
Roffe H:
Riktigt roligt... :D de som agerar framstår verkligen i ett komiskt skimmer! Jag tror jag behöver en magnecyl, ty acetylsalicylsyra håller intellektet vid liv hos äldre sägs det...
mvh Roffe H :wacko:
Girly:
--- Citat från: Roffe H skrivet 17.10.2012, 18:02:06 ---Riktigt roligt... :D de som agerar framstår verkligen i ett komiskt skimmer! Jag tror jag behöver en magnecyl, ty acetylsalicylsyra håller intellektet vid liv hos äldre sägs det...
mvh Roffe H :wacko:
--- Slut citat ---
Vinner jag så skickar jag en förpackning ipren *garv*
Grundidén var egentligen att göra den ett steg knäppare med en indier som pratsjöng texten men voice-change-apparna jag hittade funkade inte :( Så nu fick jag yla på annat sätt... tänkte att det sista nasala indiskinspirerade 'Ipreeen:et' kunde va en affärsidé med framkallad huvudvärk och en ökad iprenförsäljning :rolleyes: :lol:
Roffe H:
Just det, indiskt var det. Tyckte väl att dansarna försökte sig på nåt liknande men med avsaknad av det smidiga...
mvh Roffe H :D
Marruschkka:
Hahaha..underbart..lite orientaliskt, som balsam :P
Jättebra!!
/Marre
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida