Forum > Färdiga produktioner
Girly - Iprenlåt hahaha
Wernborg:
:lol: :lol: :lol:
Dansarna ihop med musiken blir ju stor komik.
Tack så mycket!
Girly:
--- Citat från: Roffe H skrivet 17.10.2012, 18:31:57 ---Just det, indiskt var det. Tyckte väl att dansarna försökte sig på nåt liknande men med avsaknad av det smidiga...
mvh Roffe H :D
--- Slut citat ---
De är lika fantastiskt graciösa i alla 800 videos :lol:
--- Citat från: Marruschkka skrivet 17.10.2012, 23:04:30 ---Hahaha..underbart..lite orientaliskt, som balsam :P
Jättebra!!
/Marre
--- Slut citat ---
he, he... som curry-balsam kanske ;) :D
--- Citat från: Wernborg skrivet 17.10.2012, 23:14:05 --- :lol: :lol: :lol:
Dansarna ihop med musiken blir ju stor komik.
Tack så mycket!
--- Slut citat ---
Vassego'! :D
Eddi:
--- Citat från: Girly skrivet 17.10.2012, 14:17:55 ---
--- Citat från: Eddi skrivet 17.10.2012, 13:57:12 ---
Javisst 50 lappar men dom snyter Yllet.
--- Slut citat ---
Tzzz... rätt antal lappar men fel namn Eddi :P ;)
--- Slut citat ---
Kanske det jag hade inte lyssnat på din då jag skrev det - den är riktigt bra. Säljer nog fint i Indien :lol:
MaxB:
Undrar vad de väljer. Tittade på några igår med kollegorna på jobbet. Jag antar att de väljer nån med passande potential något som är roligt och fastnar lätt och att de sen gör en version där budskapet går fram tydligt. På de allra flesta bidragen hör man ju inte det "viktiga" :wacko: budskapet. Däremot hör man en del idéer som är roligare eller mer unika än andra. Yllets bidrag om jag minns rätt, var ju redan klart och tydligt i sin mix. I din gick inte texten fram tydligt i mina simpla högtalare så man kan hoppas att de gillar ipren-idén, den har ju en hook - curryhook?! :lol:
Girly:
--- Citat från: Eddi skrivet 18.10.2012, 00:46:11 ---Kanske det jag hade inte lyssnat på din då jag skrev det - den är riktigt bra. Säljer nog fint i Indien :lol:
--- Slut citat ---
För 100 SEK får du 727,80 Rupees så det blir ju roligare att få stim-pengar där :lol:
--- Citat från: MaxB skrivet 18.10.2012, 07:27:45 ---Undrar vad de väljer. Tittade på några igår med kollegorna på jobbet. Jag antar att de väljer nån med passande potential något som är roligt och fastnar lätt och att de sen gör en version där budskapet går fram tydligt. På de allra flesta bidragen hör man ju inte det "viktiga" :wacko: budskapet. Däremot hör man en del idéer som är roligare eller mer unika än andra. Yllets bidrag om jag minns rätt, var ju redan klart och tydligt i sin mix. I din gick inte texten fram tydligt i mina simpla högtalare så man kan hoppas att de gillar ipren-idén, den har ju en hook - curryhook?! :lol:
--- Slut citat ---
Yllets bidrag är kanon! :) Ja, det blir spännande att se vad de fastnar för... svårt att veta. Bidragen är ju också av så otroligt skiftande stil och kvalité. Men som sagt, tydliga och catchiga budskap/melodislingor ligger väl närmast till hands.
Curry is da shit! :lol:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida