Forum > Demolåtar
Jocke - Börjar få lite struktur...
Roffe H:
Tycker att båda utkasten borde gå att göra något av...personligen tror jag mest på TT. Visst är det svårt att komma igång ibland, men rätt som det är så kommer det bara. Försök att lägga till sång kanske, berätta något vetja!
Håll ut! :)
mvh Roffe H
karl:
Ta tag i TT och låt Infernot dras sig tillbaka.... Styr upp med sång o dyl. lite osäker på svansen i TT :unsure: men det funkar säkert...
Allt gott/ karl
Jocke:
Haha... blev så förvånad att den här tråden fick liv igen... :o
Tack för lyssning Roffe & Karl! :)
Jag är lite hopplös och rör i tusen grytor samtidigt...^^ Ja... TT ligger nog närmast till hands. Tycker den har ett par partier som funkar och svansen... ja, svansen kanske kan bli något eget?
Får nog låsa in mig och ladda med några lådor vin om jag ska börja författa... :P Har lite fraser samlade på spridda lappar - kanske något att ta tag i under vintern?
Gurano:
Hejsan
Inferno låter mindre bra av dessa båda. Lite otajt och allmänt svårintränglig i jämförelse.
TT är trevligare och mer smooth för örat - den borde du gnaga vidare på tycker jag
/Gurano
Jocke:
--- Citat från: Gurano skrivet 29.10.2012, 18:41:14 ---Hejsan
Inferno låter mindre bra av dessa båda. Lite otajt och allmänt svårintränglig i jämförelse.
TT är trevligare och mer smooth för örat - den borde du gnaga vidare på tycker jag
/Gurano
--- Slut citat ---
Tack Guran! :) Gnager på allt vad jag orkar! ^^
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida