Forum > Demolåtar

Jocke - Börjar få lite struktur...

<< < (6/7) > >>

Håkan Nilsson:
Jag gillade oxå TT bäst. Men trummorna var helt fel. Även om de säkert går exakt låter det som att trummisen försöker bromsa de andra. Lägg dit ett mkt "vanligare" rakt trumkomp så blir det ett hel annat flyt i helheten.

alohahex:
TT Var riktigt skön gillar den =)

Jocke:
Tack för lyssning Håkan och alohahex! :)

Ja, den har nog lite potential... Blev så totalt förvånad över att hitta grejer jag inte hade något som helst minne av...^^ Tydligen kan det vara så för mig när inspirationen infinner sig och jag går in i ett närmast meditativt tillstånd! ;-) Känner att jag börjar få lite "flow" igen så det kanske är dags att göra klart nått? ;-)

Eddi:
Jag vill dra mitt svärd för Inferno återigen en låt som icke må glömmas bort i träsket där bortglömda låtar hopas.

Jocke:

--- Citat från: Eddi skrivet 01.11.2012, 01:27:15 ---Jag vill dra mitt svärd för Inferno återigen en låt som icke må glömmas bort i träsket där bortglömda låtar hopas.

--- Slut citat ---

Välkommen till min dator - där bor det träsket! ;-) Tror jag vet om de flesta av de andra dock... ^^ Kanske skulle försöka lägga "stråkarna" med gitarrer för att komma närmare målet?

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion