Forum > Färdiga produktioner

Eddi - Rock the world ft. MaxB

<< < (3/10) > >>

MaxB:
Det är ju jag som är grabben från landet och det finns ju ingen plats kvar för min gura!  :lol:

Ja, mycket buller och bång och ett sjuhelsickes driv är det!

Eddi:

--- Citat från: MaxB skrivet 24.10.2012, 22:43:55 ---Det är ju jag som är grabben från landet och det finns ju ingen plats kvar för min gura!  :lol:

--- Slut citat ---
Jodå ett par guror till så blir det tio stuckna. Perre klagar på trummorna som inte hörs tacka sjutton för det  :lol:

MaxB:

--- Citat från: Eddi skrivet 24.10.2012, 23:02:13 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 24.10.2012, 22:43:55 ---Det är ju jag som är grabben från landet och det finns ju ingen plats kvar för min gura!  :lol:

--- Slut citat ---
Jodå ett par guror till så blir det tio stuckna. Perre klagar på trummorna som inte hörs tacka sjutton för det  :lol:

--- Slut citat ---

Det där med trummorna har ju grabben från landet också sagt till dig!  :lol:
Du måste hålla koll på de galna gitarristerna innan de tar över hela föreställningen!

Eddi:

--- Citat från: MaxB skrivet 24.10.2012, 23:59:04 ---
--- Citat från: Eddi skrivet 24.10.2012, 23:02:13 ---

--- Slut citat ---

--- Slut citat ---

Det där med trummorna har ju grabben från landet också sagt till dig!  :lol:
Du måste hålla koll på de galna gitarristerna innan de tar över hela föreställningen!

--- Slut citat ---

Äh det är ingen som förstår sig på finkultur....... Jo PXM :D

Gurano:
Håller med Tokai om Lou Reed!
Låter som att det kan bli helskönt - jag tycker att du ska lyfta fram sången mera - den drunknar lite nu å är lite instängd. Mixen behöver styras upp en del.
Men den e skön :)

/Gurano

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion