Forum > Färdiga produktioner
Eddi - Rock the world ft. MaxB
pxm:
Gillar den skarpt som den är....
Lade på en gitarr till och mastrade den....
Du har mail, Eddi !!!!!
Gör vad du vill med filen...........
Den här är suverän i a f, bra gjort !!!!
Niel Young & Crazy Horse, "Rockin in the Free World" vibbar.....
mvh
Wernborg:
Kan absolut bli något. För ännu mer retrofeeling så kunde du köra med ridekomp på trummorna. Tänk Canned heat och Going up the country.
Sången är väldigt skakig. Där behöver du träna innan du trycker på Rec.
Bra ansats. Jobba på! :)
Tokai:
Låter lite otajt om trummorna + gurorna. Får lite vibbar av Velvet underground eller Lou Reed. Fortsätt.
cykeln:
Den där grundbeaten och riffet är coolt
Jag skulle jobba på att göra något slags brake med mindre ös
och sången. kör den tills du sätter den säkert. kanske också var något hög i refrängen?
Gott!
Eddi:
--- Citat från: pxm skrivet 13.10.2012, 22:28:19 ---Gillar den skarpt som den är....
Lade på en gitarr till och mastrade den....
Du har mail, Eddi !!!!!
Gör vad du vill med filen...........
Den här är suverän i a f, bra gjort !!!!
Niel Young & Crazy Horse, "Rockin in the Free World" vibbar.....
mvh
--- Slut citat ---
Jo kul att det inspirerar men som jag sa till PXM så var gitarren inte riktigt som jag tänkt mig. Tack i alla fall :D
--- Citat från: Wernborg skrivet 14.10.2012, 00:32:08 ---Kan absolut bli något. För ännu mer retrofeeling så kunde du köra med ridekomp på trummorna. Tänk Canned heat och Going up the country.
Sången är väldigt skakig. Där behöver du träna innan du trycker på Rec.
Bra ansats. Jobba på! :)
--- Slut citat ---
Ny sång och ride på verserna men det försvinner i allt oväsen.
Tack för tyck W :D
--- Citat från: Tokai skrivet 14.10.2012, 12:14:04 ---Låter lite otajt om trummorna + gurorna. Får lite vibbar av Velvet underground eller Lou Reed. Fortsätt.
--- Slut citat ---
Jag körde en dämpad gura som dessvärre var otajt så jag hoppas det blev bättre sedan jag tagit bort den. Velvet och Lou R - kul.
Tack för tyck Tokai :D
--- Citat från: cykeln skrivet 14.10.2012, 12:17:49 ---Den där grundbeaten och riffet är coolt
Jag skulle jobba på att göra något slags brake med mindre ös
och sången. kör den tills du sätter den säkert. kanske också var något hög i refrängen?
Gott!
--- Slut citat ---
Brake med MINDRE ös? Nä det går inte i den här det ska vara MERA ÖS!
Tack för tyck Bajken :D
Så nu har jag fnulat med denna ett par veckor och MaxB har körat - fast han är galen på mig med alla gitarrer som spelar olika ljud. Tänk så här det är grabben från landet som äntligen får komma ut i stora världen för att spela på sin älskade gura. :lol:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida