Forum > Färdiga produktioner
Eddi & Asti - Into her eyes
Jocke:
--- Citat från: Clemens skrivet 30.12.2012, 13:36:40 ---Gillade denna! En galen video skulle sitta fint typ "Mystery tour" Riktigt bra och sköna insatser! :)
--- Slut citat ---
--- Citat från: Asti skrivet 30.12.2012, 13:50:02 ---
--- Citat från: Clemens skrivet 30.12.2012, 13:36:40 ---Gillade denna! En galen video skulle sitta fint typ "Mystery tour" Riktigt bra och sköna insatser! :)
--- Slut citat ---
Jag vill följa med och springa runt på hedar och in i tält som rymmer hundratals!
/Asti
--- Slut citat ---
Verkar som du har manuset klart, Asti! Då är det bara att bestämma var vi ses! :P
--- Citat från: Eddi skrivet 30.12.2012, 14:32:47 ---
--- Citat från: Jocke skrivet 30.12.2012, 13:28:04 ---Det här blev riktigt kul och intressant - bra jobbat! :)
Den ena gitarrmelodin låter väldigt "Mike Oldfieldish" - Har du en preset för Line6 att dela med dig av?
--- Slut citat ---
Jag är dålig på att föra anteckningar på sånt men jag tycker det låter som en av Line6-stärkarna Insane eller Chemical X kanske?
Tac för tyck igen Jocke :D
--- Slut citat ---
Ska testa de där... Insane har jag nog provat... den andra vet jag inte. Kör du enbart med den mjukvara som följde ljudkortet? Jag köpte till ett paket så att jag kan ladda en VST och spela in torrt. Rätt praktiskt att kunna skruva ljudet i mixen! :)
Eddi:
--- Citat från: Jocke skrivet 30.12.2012, 14:41:48 ---
--- Slut citat ---
--- Slut citat ---
Jag vill följa med och springa runt på hedar och in i tält som rymmer hundratals!
/Asti
--- Slut citat ---
Verkar som du har manuset klart, Asti! Då är det bara att bestämma var vi ses! :P
--- Citat från: Jocke skrivet 30.12.2012, 13:28:04 ---Det här blev riktigt kul och intressant - bra jobbat! :)
Den ena gitarrmelodin låter väldigt "Mike Oldfieldish" - Har du en preset för Line6 att dela med dig av?
--- Slut citat ---
Jag är dålig på att föra anteckningar på sånt men jag tycker det låter som en av Line6-stärkarna Insane eller Chemical X kanske?
--- Slut citat ---
Ska testa de där... Insane har jag nog provat... den andra vet jag inte. Kör du enbart med den mjukvara som följde ljudkortet? Jag köpte till ett paket så att jag kan ladda en VST och spela in torrt. Rätt praktiskt att kunna skruva ljudet i mixen! :)
--- Slut citat ---
Javisst en flummig video med tält djungel och grodor vore ju kul. MaxB har en steadykam gjord av ett sopborstsskaft så det är bara att invänta våren och åka till de småländska urskogarna.
Ang. Mjukvaran där så borde jag nog köpa in den oxå man är ju rätt låst som det är nu.
Gott slut på er :D
MaxB:
--- Citat från: Eddi skrivet 31.12.2012, 14:50:42 ---
--- Citat från: Jocke skrivet 30.12.2012, 14:41:48 ---
--- Slut citat ---
--- Slut citat ---
/Asti
--- Slut citat ---
--- Slut citat ---
--- Slut citat ---
--- Slut citat ---
Javisst en flummig video med tält djungel och grodor vore ju kul. MaxB har en steadykam gjord av ett sopborstsskaft så det är bara att invänta våren och åka till de småländska urskogarna.
Ang. Mjukvaran där så borde jag nog köpa in den oxå man är ju rätt låst som det är nu.
Gott slut på er :D
--- Slut citat ---
En speciell djungel skulle vara flummig. Men såna finns nog inte här. Ja mitt sopborstskaft kunde komma till användnig.
equality:
Bra psykadelia med finurliga harmisar och melodier. En sitar kanske kunde fått glimma till också men jag kan inte säga att jag saknar den direkt. Mer som en flirt med 60-talet än 67-talsnostalgi i miina öron och det är trevligt om det stannar därvid men gärna en video. :)
Wernborg:
Herre jäklar vilken bra låt. Denna har jag helt missat.
Det händer saker hela tiden. Sången från er båda är helt magiskt bra.
Denna får 7/10 i betyg från mig. För att få 10 krävs följande:
Elbas måste till. Läskig syntdito nu som inte lyfter.
Gitarrerna är för grötiga. Både spelmässigt och ljudmässigt.
Trummorna gör en hel del kulsprutefills och annat så låter illa.
Men satan i gatan vilken bra låt.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida