Forum > Färdiga produktioner
Eddi & Asti - Into her eyes
Eddi:
Bläddrade igenom halvfärdiga för att hitta en helt annan låt men vad hittar jag om inte denna In to her eyes som Div vill ha det till eller Into her eyes som jag vill ha det till där Asti sköter leaden på ett härligt sätt - känns inte som om jag vill ändra något på denna så den flyttas härmed till färdig. :D
Jocke:
Det här blev riktigt kul och intressant - bra jobbat! :)
Den ena gitarrmelodin låter väldigt "Mike Oldfieldish" - Har du en preset för Line6 att dela med dig av?
Clemens:
Gillade denna! En galen video skulle sitta fint typ "Mystery tour" Riktigt bra och sköna insatser! :)
Asti:
--- Citat från: Clemens skrivet 30.12.2012, 13:36:40 ---Gillade denna! En galen video skulle sitta fint typ "Mystery tour" Riktigt bra och sköna insatser! :)
--- Slut citat ---
Jag vill följa med och springa runt på hedar och in i tält som rymmer hundratals!
/Asti
Eddi:
--- Citat från: Jocke skrivet 30.12.2012, 13:28:04 ---Det här blev riktigt kul och intressant - bra jobbat! :)
Den ena gitarrmelodin låter väldigt "Mike Oldfieldish" - Har du en preset för Line6 att dela med dig av?
--- Slut citat ---
Jag är dålig på att föra anteckningar på sånt men jag tycker det låter som en av Line6-stärkarna Insane eller Chemical X kanske?
Tac för tyck igen Jocke :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida