Forum > Färdiga produktioner

Eddi & Asti - Into her eyes

<< < (8/13) > >>

Asti:
Nu är jag nöjd med nivåer och reverb på min sång!  :) (Kanske att nivån på andrastämman kunde varit lite, lite högre  :rolleyes:)
Är lite tveksam till mitt körande bakom din sång.... Rör den inte till mer än understödjer?
Är också lite osäker på om min röst egentligen passar till en sådan här "tuff" låt....
Men det var roligt att få försöka! Hoppas inte jag strulat till för mycket för dig Eddi!  :)
/Asti

Gurano:
Hej
Låter skönt med Asti på sång - passar bra till din musik Eddi...så Asti! - jodå du kan sjunga "tuffare" låtar oxå :)
Stör mig inte på att Asti körar bakom Eddi heller. Stör mig dock lite på att den ena kompguran hela tiden ligger i vänster lur.

Sedan har jag oxå lite synpunkter på lite ljud - men då är vi inne på smaker, så det lämnar jag utanför.
Tycker att den är skön att lyssna på, en låt med många kvaliteer.

Ha det
Gurano

cykeln:
Bra utvecking på detta
Astis sång passar bra in och det blir lite luftigare
Börjar närma sig mål

Eddi:

--- Citat från: Asti skrivet 09.10.2012, 21:01:58 ---Nu är jag nöjd med nivåer och reverb på min sång!  :) (Kanske att nivån på andrastämman kunde varit lite, lite högre  :rolleyes:)
Är lite tveksam till mitt körande bakom din sång.... Rör den inte till mer än understödjer?
Är också lite osäker på om min röst egentligen passar till en sådan här "tuff" låt....
Men det var roligt att få försöka! Hoppas inte jag strulat till för mycket för dig Eddi!  :)
/Asti

--- Slut citat ---
Ja inte känner jag det som om du strulat till det inte trvärtom du gick in och fick ordning på låten där min röst inte alls passade - jag tycker vi har fått till det både med vers och reffe nu - hela låten bygger på kontraster men det ska inte vara 90 graders vinkel på det som konstruerar utan som nu närmare 60-65. Så jag är hur glad som helst tack för din fina röst och att jag fick färga den lite.  :D Ev. kan man ju tänka sig lite nya ord i andra versomfånget senare om det behövs.

--- Citat från: Gurano skrivet 09.10.2012, 21:36:34 ---Hej
Låter skönt med Asti på sång - passar bra till din musik Eddi...så Asti! - jodå du kan sjunga "tuffare" låtar oxå :)
Stör mig inte på att Asti körar bakom Eddi heller. Stör mig dock lite på att den ena kompguran hela tiden ligger i vänster lur.

Sedan har jag oxå lite synpunkter på lite ljud - men då är vi inne på smaker, så det lämnar jag utanför.
Tycker att den är skön att lyssna på, en låt med många kvaliteer.

Ha det
Gurano

--- Slut citat ---
Kul att du tycker att det är skönt att lyssna på den trots guran i vänster - men det var ditt förslag om jag inte missminner mig med en tyngre gura (fast inte vänster förstås). Jag tar gärna dina idéer via PM om du inte vill skriva i tråden - kan vara intressanta saker du tänker på. Känner att det kanske saknas något på låten ännu men den är ju över 4 minuter redan så ja vi får se.
Tack för lyss och tyck igen Gurano :D

--- Citat från: cykeln skrivet 09.10.2012, 22:53:04 ---Bra utvecking på detta
Astis sång passar bra in och det blir lite luftigare
Börjar närma sig mål

--- Slut citat ---
Jo så känner jag (vi) också men det kanske saknas något som sagt men tack för lyss o tyck Biken :D

Roffe H:
Skrev tidigare behåll den som instrumental, jag är absolut villig att ändra mig på denna punkt, tänk så fel man kan ha. Lika spännande låt fortfarande, mycket bättre så här.

mvh Roffe H  :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion