Forum > Demolåtar
Hogge - Victoria - Slaskis... NY VERSION 4/9
hogge:
--- Citat från: Jocke skrivet 07.09.2012, 01:48:02 ---Haha... det blir säkert bra som det brukar! ;)
Själv rotar jag i gammalt och kommer inte precis någon vart... fast det är rätt kul! :rolleyes:
--- Slut citat ---
Hehe.. Vi får se Jocke. Men just nu känns det bra B)
Rota på Du pojk.. Det gör jag med. Problemet är bara att alla Audio-filer ligger på gamla datorn, så det är ett jäkla trixande.. Men det löser sig.. Måste ju hitta alla embryon till platta nr tre nu...
--- Citat från: bjurte skrivet 08.09.2012, 14:02:34 ---Jo,det var ju en snäll liten Pop-dänga du fått till här,giillar soundet..
Kanske att det kunde spelas en liite mer spännande basgång.
Viktoria ?? Så om du inte dumpat henne hade vi fått tilltala dig som "Prins Hogge" ?? :huh: :D
Nä,nu längtar vi till gammla rockHogge,kom igen nu! Släpp bromsarna...
--- Slut citat ---
HAHAHA... Du är för lattjo Bjurte!!! :lol: :lol:
Jag tänkte faan inte på det.. Kunde ha varit Prins Hogge numer :P
Men jag trivs ju bäst i mina mysbyxor & linne.. Hade nog inte gått hem i dom kretsarna riktigt..
Nåväl.
Tack för att Du lyssnade & kommenterade... Och jag längtar, så ini bänken, efter att få rocka loss också. Tro mig.. Har en del spännande projekt på gång.. Dessutom kommer jag att försöka få ihop platta #3 (den rockiga) tillsammans med min nya spelkompis Micke.. Ska bli spännande att samarbeta med någon.. Vi får se hur det går & vad det blir. Men rockigare än detta blir det absolut..
hogge:
Jag gör samma sak varje gång.. Svarar i min tråd först. Börjar sen skriva i en massa andra trådar och skickar därmed min egen grej längst bak i kön..
:blink:
Men nu orkar jag inte skriva mer ikväll.. Ligger ju efter som tusan (efter min långa semester), så jag får bumpa denna då.. Tjo flöjt..
Freddy:
Sparka sångaren, stäm gitarren. ;)
hogge:
--- Citat från: Freddy skrivet 13.09.2012, 21:55:51 ---Sparka sångaren, stäm gitarren. ;)
--- Slut citat ---
Sorry Freddy, men sångaren blir kvar & att spela med stämda gitarrer är inget för oss punkare.. Nu ska jag väl förvisso försöka få sångaren att sjunga in låten utan halsfluss & hoppas då på ett något bättre resultat. Men stämmer några gitarrer gör jag faan inte....
:rolleyes:
Dividend:
Jag vet inte vad jag ska skriva.
Men det låter lättlyssnat och jävligt bra om mixen på sistone :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida