Forum > Demolåtar

Gurano - Augustisång

<< < (3/5) > >>

bjurte:
Skönt lunk,och ovanligt lättlyssnad Guranokomposition,gillar harmonierna och det kan nog bli riktigt bra med lite sång!
Nya trummor tror jag ?? Även dom riktigt bra inmixade,fast kanske lite torra..

Gurano:

--- Citat från: bjurte skrivet 23.08.2012, 21:15:03 ---Skönt lunk,och ovanligt lättlyssnad Guranokomposition,gillar harmonierna och det kan nog bli riktigt bra med lite sång!
Nya trummor tror jag ?? Även dom riktigt bra inmixade,fast kanske lite torra..

--- Slut citat ---
Tackar kul att du gillar och tror på en utveckling med sång.
Jag tycker att alla mina alster är lika lättlyssnade :D ;)

Det är samma trummor som alltid.

/Gurano

tigersoul:
Det här var rätt skönt, jag hör en ganska uppnosig röst som annonserar några sköna meddelanden med lite attityd, lite jag-baserad text nästan tror jag?

Gurano:

--- Citat från: tigersoul skrivet 23.08.2012, 22:50:37 ---Det här var rätt skönt, jag hör en ganska uppnosig röst som annonserar några sköna meddelanden med lite attityd, lite jag-baserad text nästan tror jag?

--- Slut citat ---
Ja vi får se vad det blir för sång och text - tror att HM tar sig tid på denna vad det lider :)
Tack för lyss å tyck
/G

Tokai:
Första 30 sek är perfekta. Gillar skarpt guran där. Borde fortsätta så ett bra tag. Svänger bra. Sen sång på det, och guran som svarar mot sången. Fortsätt så, envist, malade  likt James Brown. En distgura kan väl komma in men helst funky blås. Trummorna kan väl mala på så här men behöver nog lite breaks och inte bara en crashcymbal här och där. Slutet avslöjer dock att trumbreaks inte är din grej precis. Är bara att jobba på det.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion