Forum > Demolåtar

Gurano - Augustisång

<< < (5/5)

aROCKER:
Hela låten går i för högt tempo!

Eddi:
Har lyssnat igen och låten är ju suverän...... :D

MaxB:

--- Citat från: Gurano skrivet 22.08.2012, 13:21:46 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 22.08.2012, 12:40:21 ---delete 33-39 sekunder
Det är skönt då du vid 32 går upp till det tredje "skomakarackordet" men där propagerar jag å det starkaste för att du ska vara tyst en stund innan du tassar tillbaka till början med grundackorden igen. Du tycker naturligtvis min idé är så bra att du testar en verre med det, eller hur?

--- Slut citat ---
Jo jag förstår hur du menar, men i dagsläget tror jag inte att ett sådant "stopp" gör min låt bättre...

--- Slut citat ---

Jo! Prova och visa att du kan - så får jag höra hur det blir!  B)

--- Citat från: Gurano skrivet 24.08.2012, 23:57:55 ---Tomt

--- Slut citat ---

Precis, jag hoppas du testar att ha ett tomt break där!
Om du inte är villig att testa mina förslag, är mina kommentarer liksom inget värda...  :huh:
Och då blir det ju liksom ...Tomt... från mig.  B)
Reflektera gärna på det.  :wub:

Gurano:

--- Citat från: aROCKER skrivet 25.08.2012, 01:32:15 ---Hela låten går i för högt tempo!

--- Slut citat ---
hmmm det tycker ju inte jag då - vi har nog olika tempo i oss

--- Citat från: Eddi skrivet 25.08.2012, 05:12:08 ---Har lyssnat igen och låten är ju suverän...... :D

--- Slut citat ---
Kul - tackar för att du orkar lyssna flera gånger

--- Citat från: MaxB skrivet 25.08.2012, 09:33:44 ---Precis, jag hoppas du testar att ha ett tomt break där!
Om du inte är villig att testa mina förslag, är mina kommentarer liksom inget värda...  :huh:
Och då blir det ju liksom ...Tomt... från mig.  B)
Reflektera gärna på det.  :wub:

--- Slut citat ---
Du ska inte tro att dina synpunkter är ointressanta bara för att jag inte gör som du säger - jag läser allas synpunkter, tar till mig och begrundar, sedan vet man inte hur utkomsten blir...men ingen blir förbisedd. Så funkar nog även du Max när du får synpunkter på dina alster. Inga tankar är onödiga

Ha det gott alla och tack för tankar
Gurano

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion