Forum > Demolåtar

Gurano - Augustisång

(1/5) > >>

Gurano:
Hej igen
En liten idé som jag tacksamt tar emot era tankar om!
Låten blir inget bra utan sång tror jag, så därför öppnar jag upp för ett gott collab - PMa mig gärna om intresse finns.

Ha det
Gurano
[mp3=200,20,0,left]http://web.comhem.se/goran.werthwein/AugustiSong_130Bpm.mp3[/mp3]

MaxB:
 Ganwska fifffigt lir småmysigt sådär och faktiskt lite lugnt.

Eddi:
Lite otajt vid 40 sekunder och jag kommer inte helt överens med bryggan vid 2:51 men det var allt negativt jag har att säga om den här ursköna dängan som bara skriker efter H-Mike och hans trynorgel.
Väck upp vår vän i Boden nu, den här passar verkligen honom.

This is à song for all who cares............

Gurano:

--- Citat från: MaxB skrivet 21.08.2012, 23:10:13 --- Ganwska fifffigt lir småmysigt sådär och faktiskt lite lugnt.

--- Slut citat ---
Lite lugnt - då kan ju du oxå hänga mä ;)

--- Citat från: Eddi skrivet 22.08.2012, 00:45:46 ---Lite otajt vid 40 sekunder och jag kommer inte helt överens med bryggan vid 2:51 men det var allt negativt jag har att säga om den här ursköna dängan som bara skriker efter H-Mike och hans trynorgel.
Väck upp vår vän i Boden nu, den här passar verkligen honom.

This is à song for all who cares............

--- Slut citat ---
Ska kolla på det som upplevs otajt - Tycker själv att bryggan funkar :)
Får se vad HM säger - när han kopplar upp sig

Tack båda för era tankar
Gurano

MaxB:

--- Citat från: Gurano skrivet 22.08.2012, 12:32:07 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 21.08.2012, 23:10:13 --- Ganwska fifffigt lir småmysigt sådär och faktiskt lite lugnt.

--- Slut citat ---
Lite lugnt - då kan ju du oxå hänga mä ;)

--- Citat från: Eddi skrivet 22.08.2012, 00:45:46 ---...den här ursköna dängan som bara skriker efter H-Mike och hans trynorgel.

--- Slut citat ---
Får se vad HM säger - när han kopplar upp sig
Gurano

--- Slut citat ---

delete 33-39 sekunder
Det är skönt då du vid 32 går upp till det tredje "skomakarackordet" men där propagerar jag å det starkaste för att du ska vara tyst en stund innan du tassar tillbaka till början med grundackorden igen. Inte låta resten av ackorden i slutet på den där svängen vara med alls. Då når du en dynamik som är bra. Förstår du hur jag menar? Du tycker naturligtvis min idé är så bra att du testar en verre med det, eller hur? Trynorgel lät som ett bra komplement här!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion