Forum > Demolåtar

Dividend - Love Theme '06

<< < (5/6) > >>

Dividend:
Clemens: Tack för lyssning och gillande :)

91:an:
Jag tycker detta är helt klart imponerande. Bara att via midi-instrument spela så pass naturtroget är väldigt krävande och pillande i midinoterna. Att arrangera med den mängd instrument och klanger man har till förfogande är en konst i sej! Och kompositionsmässigt finns inget att anmärka på. Visst går det alltid att hitta saker att fila på och det är ju det du gör, men jag tycker det känns färdigt som det är!

hogge:
Gillar detta.. Gillar det minimalistiska.. Bra melodi i detta..

Dividend:

--- Citat från: hogge skrivet 09.08.2012, 01:29:57 ---Gillar detta.. Gillar det minimalistiska.. Bra melodi i detta..

--- Slut citat ---

Jo, det är absolut kul att ta en enkel melodi och sen bara arra/mixa ihop det ibland. :)
Kul att du gillar! (vem hade trott det?) ;)

--- Citat från: 91:an skrivet 07.08.2012, 19:11:35 ---Jag tycker detta är helt klart imponerande. Bara att via midi-instrument spela så pass naturtroget är väldigt krävande och pillande i midinoterna. Att arrangera med den mängd instrument och klanger man har till förfogande är en konst i sej! Och kompositionsmässigt finns inget att anmärka på. Visst går det alltid att hitta saker att fila på och det är ju det du gör, men jag tycker det känns färdigt som det är!

--- Slut citat ---

Det kan i och för sig pillas en hel del till. ;) Men det är mest i detaljerna, som du själv säger.

Tack för lyssnande och tankar :)

equality:
Glissandona låter lite konstiga annars väldigt äkta ljud. Det är vackert och filmiskt om än något trevande i mina öron.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion