Forum > Färdiga produktioner

Mr G, Djonas & Asti - Natural rythm

<< < (7/10) > >>

cykeln:
Jäkligt läckert blev det!
Det som var en spännande grund har utvecklats är nu som en mix av Beatles och CSN
Hur är sången gjord?

Wernborg:
Haha. Vilken haschdimma Asti tillförde.
Gitarrmelodierna gifte sig helt ok med sången. Udda bas, men som blev ett kul bryt.

Kul collab!  :)

Asti:

--- Citat från: cykeln skrivet 19.08.2012, 19:45:36 ---Jäkligt läckert blev det!
Det som var en spännande grund har utvecklats är nu som en mix av Beatles och CSN
Hur är sången gjord?

--- Slut citat ---
Jag har sjungit i en mikrofon!  :)
Leadsången är dubbad och pålagt Lexroom (mjukvaru-)reverb och ADT (simulerad dubbning), som Jonnerstone tipsade mig om.
Kören är 4 spår (3 på ett parti) med enbart en del reverb via ett TC Electronic M300, inga andra effekter.
/Asti t.f. körsven

Gurano:

--- Citat från: cykeln skrivet 19.08.2012, 19:45:36 ---Jäkligt läckert blev det!
Hur är sången gjord?

--- Slut citat ---
Kul att du gillar :)

--- Citat från: Wernborg skrivet 19.08.2012, 19:51:35 ---Haha. Vilken haschdimma Asti tillförde.
Gitarrmelodierna gifte sig helt ok med sången. Udda bas, men som blev ett kul bryt.

Kul collab!  :)

--- Slut citat ---
Jepp det blev bra detta :D

Gurano

Eddi:
Helskönt med Astis sång som gav en ny dimension - för mig blerv det en blandning mellan Paul Simon och Beatlarna tillsammans med de effektfulla instrumentljuden - härligt :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion