Forum > Färdiga produktioner
Mr G, Djonas & Asti - Natural rythm
tigersoul:
Missat den här totalt o mycket annat, trodde bevakade tavlor innebar att man garanterat fick mail, guess not...
Det här gillar jag inte sådär jättemycket, det känns rörigt o händer något i varje hörn medan sången drunknar i ett hav av ljud. Det här var nog det hårdaste jag varit på länge här *skrattar* inget ont menat ;) Lugna ner den är mitt råd, too much!
Gurano:
--- Citat från: tigersoul skrivet 23.08.2012, 22:49:21 ---Missat den här totalt o mycket annat, trodde bevakade tavlor innebar att man garanterat fick mail, guess not...
Det här gillar jag inte sådär jättemycket, det känns rörigt o händer något i varje hörn medan sången drunknar i ett hav av ljud. Det här var nog det hårdaste jag varit på länge här *skrattar* inget ont menat ;) Lugna ner den är mitt råd, too much!
--- Slut citat ---
Tack för att du tog dig tid - håller inte med om upplevelsen så den blir präxis som den är :)
/G
Tokai:
Hade själv tänkt mig nåt Peter Gabriel-aktigt här men Astis sång omvandlar det mer till
Beatles flummigaste period runt -67. Och det blev ju super! Grymma stämkörer eller kanske dub på sångstämman!
Finemang mina herrar!
Tänk att nåt som är "helt enkelt en liten lek med en rytm på 2 min" kan bli så bra.
With a little help from our friends.
Gurano:
--- Citat från: Tokai skrivet 24.08.2012, 20:48:06 ---Hade själv tänkt mig nåt Peter Gabriel-aktigt här men Astis sång omvandlar det mer till
Beatles flummigaste period runt -67. Och det blev ju super! Grymma stämkörer eller kanske dub på sångstämman!
Finemang mina herrar!
Tänk att nåt som är "helt enkelt en liten lek med en rytm på 2 min" kan bli så bra.
With a little help from our friends.
--- Slut citat ---
Ja visst blev det bra :)
Det är likt Beatles på många sätt men alldeles för funkig bas för att vara dom - kanske att de skulle ha låtit så här idag om de fortsatt ... nästan :D
Tack!
/Gurano
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida