Forum > Färdiga produktioner

Mr G, Djonas & Asti - Natural rythm

<< < (8/10) > >>

Asti:

--- Citat från: Eddi skrivet 19.08.2012, 21:11:01 ---Helskönt med Astis sång som gav en ny dimension - för mig blerv det en blandning mellan Paul Simond och Beatlarna tillsammans med de effektfulla instrumentljuden - härligt :D

--- Slut citat ---
Tack Eddi! Du nämner två av mina absoluta favoriter, så då är jag nöjd!  :)
/Asti

EasyPeasy:
 Härligt sound och snygg sång! Behöver mixas lite men annars är det jättebra ;)

Emulator:
ja för fasiken, låter schysst! Basen tillförde massvis.

Trummorna, eller rättare sagt virveln låter lite platta och kan behöva lite fetare ljud tror jag. "mer sång i virveln" :D

Gitarrerna överlag låter lite tunna, framförallt i mot basen.

Coolt annars :)

Gurano:

--- Citat från: Eddi skrivet 19.08.2012, 21:11:01 ---Helskönt med Astis sång som gav en ny dimension - för mig blerv det en blandning mellan Paul Simon och Beatlarna tillsammans med de effektfulla instrumentljuden - härligt :D

--- Slut citat ---
Ja visst blev det bra :)

--- Citat från: EasyPeasy skrivet 19.08.2012, 23:19:08 --- Härligt sound och snygg sång! Behöver mixas lite men annars är det jättebra ;)

--- Slut citat ---
Tackar Easy kul att du gillar. Ska se över mixen!

--- Citat från: Emulator skrivet 20.08.2012, 00:17:55 ---ja för fasiken, låter schysst! Basen tillförde massvis.
Trummorna, eller rättare sagt virveln låter lite platta och kan behöva lite fetare ljud tror jag. "mer sång i virveln" :D
Gitarrerna överlag låter lite tunna, framförallt i mot basen.
Coolt annars :)

--- Slut citat ---
Tackar, kul att du tycker att det blivit en förbättring. Trummor är svårt att mixa bra men jag ska ge det ett försök. Guraljuden får jag fundera på

Åter -Tack för era tankar och synpunkter

/Gurano

Dividend:
Återkommer till denna svampbrygd, tycker att det tillförde mycket med astis underbart pundiga Beatles-sång.

Verkligen bra jobbat av alla inblandade!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion