Forum > Demolåtar
1up-Onsdag
1up:
--- Citat från: Eddi skrivet 24.07.2012, 00:56:20 ---Baskaggen har du fått ett mäktigt och bra sound på. Om du med arpsynten menar de som fladdrar mellan höger o vänster så tycker jag att de låter bra och i rätt nivå. Tycker att du använder för många ljud med bzz-ljud du kanske kan bryta av med någon med rakare frekvens. Atack-synthen på slutet upplever jag (förutom lite otakt) lite för höga. Låten som helhet - riktigt skön med rätt harmonier och blandningar :)
--- Slut citat ---
Kul bastrumman gillas. Någon trumsynth jag skruvade till preseten på.
För mycket bi-ljud månne? ;) Skämtåsido, jag har funderat kring att introducera en mjuk pad. Den skulle kunna bryta av någon stans i låten med.
Japp, de olika stämmorna bygger någon form av helhet. Inte alltid man får till det så det är klart det är skoj när det funkar.
Och tack för att du tog dig tid att lyssna!
MaxB:
Skönt sound och skön låt med en del omväxling trots det repetitiva.
bjurte:
Skitskönt och filmiskt.
Trummorna kan jag tycka ligger alldeles förmycket "utanpå" resten av musiken,men det ska väl antagligen vara så. B)
1up:
--- Citat från: MaxB skrivet 25.07.2012, 11:23:44 ---Skönt sound och skön låt med en del omväxling trots det repetitiva.
--- Slut citat ---
Tack för det och tack för lyssning. :) Den håller tiden ut, variationer i det lilla istället för i det stora.
1up:
--- Citat från: bjurte skrivet 25.07.2012, 12:01:35 ---Skitskönt och filmiskt.
Trummorna kan jag tycka ligger alldeles förmycket "utanpå" resten av musiken,men det ska väl antagligen vara så. B)
--- Slut citat ---
Visst är det filmiskt vilket låtarna brukar bli. Trummorna är kanske lite "spetsiga" och sticker ut, har tänkt lite grand på det. Finns en viss charm med det, bara man inte tycker det stör.
Tack för att du ville kommentera. :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida