Forum > Demolåtar
1up-Onsdag
Dividend:
80-tals synthpop som influens?
Har väl inte så mycket att tillägga till föregående talare. Låter bra, arpeggiot - sumpa inte det, leadsynthen har ett roligt läte.
1up:
--- Citat från: Dividend skrivet 25.07.2012, 21:08:45 ---80-tals synthpop som influens?
Har väl inte så mycket att tillägga till föregående talare. Låter bra, arpeggiot - sumpa inte det, leadsynthen har ett roligt läte.
--- Slut citat ---
Panflöjtssynthen? :) Valde lite speciella ljud. Ville bygga djup och kontraster. Funkade rätt bra och ger lite mer originellt intryck med lite tur.
Det har gått en del 80/90-talshits på radion samt en del dylikt här hemma också.
Tack för lyssning och kul kommentar.
equality:
Är ju ingen synthmänniska men detta gillade jag. Pampigt uppbyggt och det skulle säkert fungera med traditionella instrument från symfoniorkester. Några ytterligare ackord hade nog velat ha.
1up:
--- Citat från: equality skrivet 27.07.2012, 02:09:45 ---Är ju ingen synthmänniska men detta gillade jag. Pampigt uppbyggt och det skulle säkert fungera med traditionella instrument från symfoniorkester. Några ytterligare ackord hade nog velat ha.
--- Slut citat ---
Tack för lyssning. Laten verkar gå hem hos ett brett fält vilket är smickrande. Ska se om jag kan fa till några fler ackord.
Larsson:
skön filmisk känsla.
pampigt & atmosfäriskt.. tänker att detta skulle kunna vara med i soundtracket på filmen drive
laidback & luftigt.. jag gillart! :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida