Forum > Demolåtar

1up-Onsdag

(1/5) > >>

1up:
Ny låt. Låten är mer spännande än vad titeln låter påvisa vill jag lova.

Lyssna gärna och kommentera ljudbild samt förslag på pålägg. Sång på denna? Mer trummor?

Låten är tämligen sparsmakat arrangerad och det gillar jag. Lite otajt på slutet, ja och slutet kan jag fixa lite mer naturligt.

I övrigt, låt omdömena flöda som ett sommarregn. :)

(Den som kan gissa rätt på varför låten heter som den gör får karma. :))

tigersoul:
Synth blip blop-andet med sin stereo delay blir lite enerverande efter en stund o dränker strängbädden under.
Jag kan definitivt se lite vocals på denna, hur det blir en break o någon dov mansröst förmedlar några fraser, det skulle höja låten.

Marruschkka:
Verkligt snyggt, det här låter bättre än en lördag kväll, drömskt och medryckande i takt och ton (haha, det sista lät snudd på militäriskt ;))..men helskönt sound som jag lockas av :P

Jättebra!

/Marre

1up:
Tack för komment. Jag kan sänka nivån på arp-synthen. Medhåll att det blir bättre då.

Tack för lyssning. :)

deadbeat:
Vette tusan, men jag kom direkt att tänka på "Confessions on a Dancefloor" (Madonna) när jag hörde låten. Det är lite i ljudbilden som påminner mig om t ex Forbidden Love :) Om man helt bortser från trummorna då ;)

Kanonfin låt. Dock säger väl popsnöret i mig att lite sång kanske hade varit på sin plats?

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion