Forum > Färdiga produktioner
Gurano, Eddi å Djonas - The kid!
MaxB:
Nu låtere gôtt om er! Basen har kontakt och trummorna är mé. Men kicken skulle jag vilja höra lite mer, tror jag. Skönt sound på basen! Undrar om virveln är framför gitarren? Tänkte på det då jag lyssnade på slutet. Men gitarrförstärkaren står nog där bakom trummorna... :unsure:
Eddi:
:lol: Jag har redan hört nästa verre och den river betonghus - en kanonmix av Gurano.
Gurano:
--- Citat från: MaxB skrivet 30.07.2012, 23:37:16 ---Nu låtere gôtt om er! Basen har kontakt och trummorna är mé. Men kicken skulle jag vilja höra lite mer, tror jag. Skönt sound på basen! Undrar om virveln är framför gitarren? Tänkte på det då jag lyssnade på slutet. Men gitarrförstärkaren står nog där bakom trummorna... :unsure:
--- Slut citat ---
Tackar
Kul att du diggar, men det var lite att fixa tyckte både Eddi å jag. Hoppas att jag kom till rätta med det hela???
Här är en ny verre!
/G
[mp3=200,20,0,left]http://web.comhem.se/goran.werthwein/TheKid_Gurano_Eddi_Djonas2.mp3[/mp3]
MaxB:
--- Citat från: Gurano skrivet 31.07.2012, 00:14:47 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 30.07.2012, 23:37:16 ---Nu låtere gôtt om er! Basen har kontakt och trummorna är mé. Men kicken skulle jag vilja höra lite mer, tror jag. Skönt sound på basen! Undrar om virveln är framför gitarren? Tänkte på det då jag lyssnade på slutet. Men gitarrförstärkaren står nog där bakom trummorna... :unsure:
--- Slut citat ---
Tackar
Kul att du diggar, men det var lite att fixa tyckte både Eddi å jag. Hoppas att jag kom till rätta med det hela???
Här är en ny verre!
/G
[mp3=200,20,0,left]http://web.comhem.se/goran.werthwein/TheKid_Gurano_Eddi_Djonas2.mp3[/mp3]
--- Slut citat ---
Öronen lite trötta nu men jag tror faktiskt jag saknar tryck i basgitarren. Har ni skurit bort något i låga frekvenserna på basgitarren så saknar jag det.
Näej jag vet inte - är för osäker på vad jag hör nu - ljudtrött nog. Det tar på krafterna att bevaka alla intressen överallt... ;)
Eddi:
Nu är den perfekt tycker jag basen låter bra både i låga och höga frekvenserna - men ändra i rubriken ny verre 31 juli - typ.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida