Forum > Färdiga produktioner
Gurano, Eddi å Djonas - The kid!
Asti:
Låter bra nu tycker jag! Väl balanserad mix.
/Asti t.f. balanskonstnär
Eddi:
Nu har jag lyssnat i högtalare och kanske är riffguran lite för hög? Och kanske en anings för mycket bas har försvunnit? Ursäkta veligheten men det skiljer sig mycket mellan lurar och högtalare.
Gurano:
--- Citat från: Asti skrivet 31.07.2012, 09:37:53 ---Låter bra nu tycker jag! Väl balanserad mix.
/Asti t.f. balanskonstnär
--- Slut citat ---
Tack så mycket peter. Jag har försökt få till mixen men det var inte lätt. Har nog inte nått i hamn nu heller men jag orkar inte dra denna längre...just nu i alla fall
--- Citat från: Eddi skrivet 31.07.2012, 10:18:57 ---Nu har jag lyssnat i högtalare och kanske är riffguran lite för hög? Och kanske en anings för mycket bas har försvunnit? Ursäkta veligheten men det skiljer sig mycket mellan lurar och högtalare.
--- Slut citat ---
Velpelle! :D
Nu har jag sänkt guran lite lite och ökat basigheten på basen lite lite...så nu får den vara klar för denna gång :)
Blev ju kul å bra det här - kanske att du vill sjunga på en till rockdänga i framtiden?
Ha det gott
Göran
[mp3=200,20,0,left]http://web.comhem.se/goran.werthwein/TheKid_Gurano_Eddi_Djonas2.mp3[/mp3]
Eddi:
Jag tycker att det låter helt suveränt vad tycker andra tro? Och Djonas?
Dividend:
Lyssnar på verren ovan Eddi och det låter röjigt och riktigt bra! :)
bara en högtalare funkar här, men allt kommer fram bra. KRs egen Lemmy, sjunger riktigt bra här.
En hit helt enkelt! Tankar hem när ni är färdiga. :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida