Forum > Demolåtar
Asti & CPG - Only in my mind (ny version)
Asti:
--- Citat från: SYNTH skrivet 05.06.2012, 20:49:51 ---Du är duktig gillar detta skarpt en riktig njutningsfull låt du har fått till Asti! B)
--- Slut citat ---
Tack, roligt att höra!
/Asti
Asti:
--- Citat från: tigersoul skrivet 05.06.2012, 23:25:51 ---Lyssnar för en gångs skull i något bra... mixen låter bra, men är lite slät möjligen, låter lite omastrat o platt? för kontrastlös? kanske bara är jag ;) I övrigt bra som vanligt, o jag saknar som alltid lyrics lyrics :P
--- Slut citat ---
Du har säkert rätt ang maskeringen, det saknas nog en del dynamik! (En annan
Av mina svagheter :wacko: )
Jag har lite funderingar på kompletteringar, så få se vad det kan göra vad gäller
Variation och dynamik...
Ska lägga upp texten!
Tack för lyssning och kommentar!
/Asti
Asti:
--- Citat från: hogge skrivet 18.06.2012, 03:18:28 ---Nu är jag förvirrad??? Antingen har jag lyssnat på denna tidigare utan att kommentera, eller så har Du gjort nåt väldigt liknande tidigare???
Hur som helst. Så känner jag 60-tal..
Riktigt bra, om jag får tycka.. Dock gillar jag egentligen inte 60-tals musik, även om där finns undantag. Men det här är en mysig låt och Din röst är ju, som vanligt, beundransvärd...
--- Slut citat ---
Ja, du har lyssnat på detta tidigare utan att kommentera! :rolleyes:
Kul att du gillar låten, även om den inte är något märkvärdigt!
Speciellt roligt att du gillar min röst, önskar att jag hade mer av
Din sköna rockröst!
Tack för lyssning och kommentar!
/Asti t.f. Hedersmedlem i Ryggdunkarklubben ;)
hogge:
--- Citat från: Asti skrivet 18.06.2012, 04:06:50 ---Ja, du har lyssnat på detta tidigare utan att kommentera! :rolleyes:
--- Slut citat ---
Jaha.. Det var så ja.. Tänkte väl det :lol:
equality:
Gillar kombinationen av komplicerade harmonier (sjuan på versens slutackord!) och den mer konventionella refrängen. Blir en fin brytning där. En nykter trip till Summer of love. Snyggt!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida