Forum > Demolåtar
Asti & CPG - Only in my mind (ny version)
Gurano:
Hejsan
Har inte läst vad andra skrivit. Vid min lyssning så får jag vibbar a la 60-tal - sköna sådana tycker jag. Skulle dock önska lite mer tryck i trummorna, generellt. Virvelkaggen är oxå lite "pluppig" i ljudet.
En bra låt som är lite medhårs för öronen.
Gurano
SYNTH:
Du är duktig gillar detta skarpt en riktig njutningsfull låt du har fått till Asti! B)
tigersoul:
Lyssnar för en gångs skull i något bra... mixen låter bra, men är lite slät möjligen, låter lite omastrat o platt? för kontrastlös? kanske bara är jag ;) I övrigt bra som vanligt, o jag saknar som alltid lyrics lyrics :P
hogge:
Nu är jag förvirrad??? Antingen har jag lyssnat på denna tidigare utan att kommentera, eller så har Du gjort nåt väldigt liknande tidigare???
Hur som helst. Så känner jag 60-tal..
Riktigt bra, om jag får tycka.. Dock gillar jag egentligen inte 60-tals musik, även om där finns undantag. Men det här är en mysig låt och Din röst är ju, som vanligt, beundransvärd...
Asti:
--- Citat från: Gurano skrivet 01.06.2012, 15:42:59 ---Hejsan
Har inte läst vad andra skrivit. Vid min lyssning så får jag vibbar a la 60-tal - sköna sådana tycker jag. Skulle dock önska lite mer tryck i trummorna, generellt. Virvelkaggen är oxå lite "pluppig" i ljudet.
En bra låt som är lite medhårs för öronen.
Gurano
--- Slut citat ---
Ja, trummorna går säkert (som vanligt :)) att förbättra!
Låten är enkel och bygger mest på gitarrplocket och lite stämsång....
Jag har också några hårstrån i öronen som min fru brukar stryka medhårs. :P
Tack för lyssning och kommentar!
/Asti
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida